2020. január 4., szombat

Évösszegző

Le akartam ülni a gépemhez,hogy írok egy éves beszámolót, de a gépem momentán halott, így most nem a szokásos havi bontást, hanem ilyen ömlesztett valamit fogok írni. 
2019 nehéz év volt. Tudtam,hogy nehéz lesz, mert a páratlan évek sosem könnyűek. Az utolsó félév az osztályommal iszonyú nehéz volt. Nagyon sokat küzdöttem velük, és komolyan azt gondoltam,hogy el fognak küldeni a suliból. De szerencsére inkább ped.aszisztens lettem,amivel mindenki jól járt. 
A tanév végén lett egy ronda rosszullétem, és a szentimrében töltöttem 12 órát a sürgősségin. Ennek hatására legalább elkezdtem kivizsgáltatni magam,megint, és kijött,hogy hát a bal petefészkemen sanszosan van egy endometriozis. Egy egész napot bőgtem,hogy soha SOHA nem lesz gyerekem. Egyébként is ez az érzés volt bennem egy ideje,mert ebbe a testbe? Hagyjukmár... 
Szerettem volna végigbringázni a nyarat, de nem lehetett,mert a szívem se teljesen százas. Legközelebb talán nyár közepén-végén, de inkább csak 2021ben fogok bringára ülni. 
Voltunk Bakonybélben planetáriumban, ami tökjó volt, meg Sason falunapon,ahol hazacipeltem a Jankat a hátamon.
Szeptemberben véglegesítettek a suliban. 
Ami azért jött nagyon jól,mert augusztus ötödikén sikerült egy pozitív terhességi tesztet csinálni(meg még egyet meg még egyet) és szeptember másodikán már 8 hetes voltam, szívhanggal,mindennel. El is mondtam a főninek, hogy hát ez a szitu, de a 12.hétig nem szeretném nagydobra verni. 
Októberben még azt mondták, kisfiú,most úgy néz ki,lány, de majd megkérdezem ha megyek. 
Az ősz főleg ezzel telt, meg egy nagyon kevés mttvel. Eléggé kiestem a szórásból, de ez azt hiszem normális. 
2019ben egész sok könyvet olvastam. Vajákot, most a térség köteteket, Victoriat,Poldarkot, az összes Lucy M.Montgomery könyvet, Grecsót, elég vegyes társaság.:) 
Moziban a legmeghatározóbb talán a Downton Abbey volt. 
Volt itthon a Balázs, aminek nagyon örültem.
Májusban voltunk az öcséméknél Angliában. 
Októberben Bokival elmentünk Genovába, ami nagyon jól sikerült. Szükségünk volt már rá. 
Kettőnk kapcsolata is erősödött az elmúlt egy évben. Szoktunk vitatkozni, főleg a lakásfelújítás miatt, és sokszor türelmetlenek is vagyunk egymással, de igyekszünk mind a ketten, hogy megbeszéljük ha problema van. 
Ő nagyon aggódik a gyerek miatt, én kevésbé. Tudom,hogy alkalmasak,képesek vagyunk rá, és nekem ez elég. 

2020 életem legváltozatosabb éve lesz. Áprilisban megszületik a gyerekünk, és hogy utána mi lesz,arról fogalmam sincs.:) 

Nincsenek megjegyzések: