2013. július 14., vasárnap

Holnap munka

Tehát igazából már rég aludnom kéne, de nem tudok. Kergetik a fejemben egymást a gondolatok és délután-óta írhatnékom van.
Csak épp azt nem tudom, hogy öntsem szavakba, ami a fejemben jár. Vannak nagyon szép és jó részei most az életemnek, és vannak olyanok, amikor szeretnék nem is létezni.

Írok a jókról, mert a rosszakat nem jó érzés olvasni.:)

Egész héten tekerésztem a városban, ami jó érzés volt, csak egyszer-egyszer tévedtem el. Sajnos csak egy címem volt, így nem kerestem túl sok pénzt, de hát ez van.
Viszont láttam gyönyörű épületeket a belvárosban, anyáztam autósokra, láttam, ahogy a rendőrök megfognak egy autóst, aki baromi szabálytalan volt (és igen ez jó érzéssel töltött el, mert pirosonáthajtós,satufékeskanyaros tehát eléggé veszélyes volt).

Elkezdtem és befejeztem a Vándorló Palota könyvet. Arra kellett rájönnöm, hogy a mi világunkból való varázslók rettentő hasonlóak egymáshoz. Igaz, én nem ismerek sokat a mieink közül, de akit igen, az egészen hasonlít Howlhoz. Nagyon jó kis könyv, más mint a film, de jó. Ajánlom elolvasásra másoknak is.


Megkaptam Dodietól az új Gaiman könyvet, holnap azt kezdem el olvasni. Remélem tetszeni fog. Gaimantól még mindig a Sosehol a kedvencem, illetve a novellái. 

Szombaton volt táborelőkészítős program, ahol sokakkal tudtam beszélgetni egy kicsit, némileg hasznosnak is éreztem magam (bár lehettem volna sokkal hasznosabb, és lehettünk volna sokkal hatékonyabbak is. Azt hiszem fel kell írni a következő táborszervezőknek jó nagy betűkkel, hogy vannak ötletek, amik nagyon jók, nagyon okosak, de előbb nézzék meg a raktárban, hogy van-e alapanyag az elkészítésükhöz....)

Sajnos a tunikáim még nincsenek kiszabva, de a héten mindenképp nekiállok. Kész akarok velük lenni időre.

Erre a táborszervezői toszra, már sokkal kevesebb lelkierőt kellett gyűjtenem, mint az előzőre. Az előző előtt eléggé kiborultam, és nagyon gondolkodtam rajta, hogy nem megyek mégsem, de aztán erőt kellett vennem magamon és mégis elmentem. 

Szóval a mostani az jó volt. Sokat nevettem, és jó volt beszélgetni Fióval és másokkal is. Kellett már nagyon, és a táborban is kelleni fog.  (Igen némileg sok szociális elmaradást kell pótolnom)

Aztán volt Margitszigetezés, ami szerintem szintén jól sikerült.

Mindjárt tábor!!!:)

4 megjegyzés:

Pénelopé írta...

Drága Rabyn, csak oda kellett volna jönnöd, és segítek kiszabni. Sajnos én nem tudom már fejben tartani a mindenki mindenét, ezért kellett volna így. De ahogy a topikban is írtam, lesz nemsoká jelmezezős alkalom, hamar meglesz, csak ott akkor majd ne felejtsd el :)

Esgal

Csillagvirág írta...

Annyira el voltatok foglalva a köpenyekkel, hogy nem akartam zavarni vele. :)

mogyocska írta...

a könyv elkérhető? néha tartok egy kis szünetet a THban, ha sok a vér :D

Thilanna írta...

a könyv a tied? mert akkor kölcsönkérném :)