2013. július 5., péntek

Tábor

Ulok a buszon es zenet hallgatok. Eleg regen tettem mar ilyesmit, mert altalaban olvasni szoktam,de most nem volt hozza kedvem. Szoval zenet hallgattam. Nekem mindig keveresre van allitva a lejatszo, igy egymast valtotta a Hiperkarma, Merida, Hobbit,GyU filmzenek. Van egy mappam amibe a maradek zeneket rakom. Ebben a mappaban van a Ryana altal csinalt taboros video zeneje is (Praan). Amikor elindult a muzsika, elfutottak a szememet a konnyek. Meg igy harom ev utan is paras lesz a szemem ha arra a videora, taborra gondolok. Ott kaptam eloszor igazan nagy feladatot, ott voltam a tokeletes csapat tokeletes harmasanak egyik vezetoje. Ott nagyon boldog voltam. Annak a tabornak a vegen zokogtunk vagy meg fel orat miutan a taborozok hazamentek, es meg utana is neha. Most ahogy ezeket  betuket potyogom a telefonba,megint csak konnyes lett a szemem. Tudom, oriasi elvaras, de azt szeretnem, hogy az idei tabor utan is igy erezzem magam. Meglegyen a 100%al tobb katarzis, naprol-napra jobb legyen a tabor, es ugy jojjek haza, hogy ugy erezzem, ez volt minden idok legjobb MTT tabora.


http://www.youtube.com/watch?v=2oT93bhhMXg

1 megjegyzés:

Patiszon írta...

Nekem meg pont ma jutott ez a szám eszembe, de én innen ismerem: http://youtu.be/zlfKdbWwruY
Amúgy majd mesélj erről a csapatról :)