2014. március 14., péntek

La primavera

Szeretem ezt az idot. Meg nincs tul meleg, de mar nem kell a vastag kabat. Kedden voltam megint loni es megint jo volt. Most a sajatommal gyakoroltam, hat nem volt konnyu. Terveim kozott szerepel majd egy masik ij beszerzese, de az a nagyon nagyon tavoli jovo. (Sotetbordo es fekete lenne). Nyilvesszobol pedig rozsdaszin veguek. Jo volt a mult hetvege es jo lenne ha a mostani legalabb olyan jol sikerulne. Remelem a heten tudok majd talalkozni a Balazzsal is, hiszen hetfon vegre hazajon. Annyi kerdeznivalom es meselnivalom van a szamara.:) Aztan jovohet vegen nyelvvizsga is van. Most mar az eselytelenek nyugalmaval megyek neki. Ja es kiderult a vervetel eredmenye. Mindenem tokeletes, de van valami gyulladas a szervezetemben, attol vagyok ilyen zombi. Kaptam antibacit( sanszosan valamelyik felfazas...) es egy honap mulva kontroll. Juhu. De legalabb semmi nagyon komoly. A nagy faradekonysagrol nekem mindig a rak jut eszembe, hogy biztos rakos vagyok. De nem.:)  Most kicsit stagnal a nyugi allapot.

Nincsenek megjegyzések: