2014. március 23., vasárnap

Olyan nehez ezt elmagyarazni

Tegnap este konkretan lelkiismeretfurdalasom lett, mert ugy erzem cserbenhagytam egy baratomat. Nyelvvizsga utan felmentem Budakeszire lovoldozni, meg a cosplayesekkel lenni, mert ugy ereztem most erre van szuksegem. De kozben meg TK is volt es celoztam arra, hogy talan megyek de nem mentem. Kozben pedig nagyon jol ereztem magam tegnap, pedig annyira szar volt a kedvem, hogy majdnem sehova se mentem inkabb. Aztan ez elmult. Estere viszont annyira bedurrant a bal vadlim, hogy csak bicegve tudtam jarni. Szoval visszaterve a cimhez, tegnap szerettem volna egyszerre legalabb harom helyen is lenni. De azert allitolag jol sikerult a dolog es igazabol azert lett lelkiismeretfurdalasom mert a nyelvvizsga utan eszembe se jutott eloszor, hogy tkra menjek. Nemtom megmagyarazni ezt de fura. Nem ia tudom van-e ennek a posztnak tulajdonkeppen ertelme. Ahogy azt se tudom megmagyarazni miert irritalt az, hogy a medvehagymazasrol posztolodtak kepek vagy miert sikitottam fel tegnap, amikor Thereon elkezdte enekelni az I see fire-t a tuznel, hogy azonnal hagyja abba. Pedig szeretem hallgatni azt a szamot, es utana nem tudtam erthetoen elmondani a tobbieknek se, hogy miert. Valahogy a Lep-ota csak az erdeti verziot (vagy amit Olosta berakott multkor ees en tovabb osztottam) birom meghallgatni. Erdekes mert a Mistey Mountainst viszont szeretem masoktol is. Mikivel a multkor tabu filmekrol beszelgettunk a konyhaban, filmek, amik kotodnek valakihez ezert nem nezed meg ujra. Nek azt hiszem inkabb zeneszamok vannak ilyenek. Azt hiszem kicsit kikeszitett ez a nyelvvizsga dolog es azert vagyok most ilyen. De holnap szobeli utan elmegyek tekerni. Mert kell. Esetleg majd kiirom, hatha lesz valakinek kedve velem jonni.

Nincsenek megjegyzések: