2014. március 25., kedd

Saving Mr. Banks

Biztosan nem voltam meg iskolas, mert nem tudtam olvasni, amikor eloszor lattam a Mary Poppinst. Anyu fel is olvasta nekunk, emlekszem ra, hogy az emeletes agy a szoba bal oldalan volt es anyu az ablakban ult es onnan olvasott en meg probaltam fentrol a kepeket nezni(amibol nem volt sok). Sokszor lattam ezt a filmet es  azota szeretnek egy uveggombot azzal a szekesegyhazzal, ami abban van. Ezert amikor meglattam eloszor a Saving Mr. Banks traileret, tudtam, hogy latni akarom, latnom kell. Nem csak a foszereplok miatt, hanem mert a tortenet is erdekelt. Kb. harom hete ult a gepemen a film, mert nem volt lelkiismeretem megnezni a nywlvvizsga elott. Tegnap megneztem es tetszett. Tetszett mert olyan utalasok is vannak benne amit csak az ert aki olvasta a konyveket, mert baromi erdekes volt nezni mi, mibol lehetett(tudom a film nagyreszt fikcio es a konyvekbol taplalkozik, pont ezert erdekes). Erdekesek voltak a szineszi alakitasok, es Travers Goff jelleme, akit igazabol mar sajnalni is lehet. Megnezesre ajanlom a fimet de csak azoknak akiknek nem idegen Mary Poppins. Mert ha az akkor nem fog tetszeni, es sokkal kevesbe ertheto. Ja es a vegefele siros is es Disney monologjat, amit az irononek mond, majd kimasolom, mert bar kozhelyes de nagyon jo.

Nincsenek megjegyzések: