2014. szeptember 25., csütörtök

Szultel mar ma?

Bar az ominozus posztot, ami kiboritott nehanyakat, nem lattam, de a cikket olvastam. Azt hiszem azok, akik mar szulok kicsit maskepp ertelmezik es nem ertik miert kell leirni nehanyaknak az indokot, akar durva formaban is. Pedig ez egyszeru. Mert nem tartjak oket normalisnak. Mert amikor kimondom, hogy nem szeretnek gyereket(momentan) akkor jonnek a pillantasok, a de hatmiertek? Nem csak nekem, masnak is. Amikor allandoan megkapom, hogy Te ezt nem tudhatod sose szultel,akkor osszeszorul kicsit az oklom. Azt gondolom sokkal tobb tapasztalatom van azzal kapcsolatban, hogyan kell egy gyereket gondozni es tanitani es nevelni, mint sok embernek, aki belevag ebbe. Mert bar teny, soha nem szultem, de 8 honapig anyja voltam egy gyereknek. Ultem aggodva az agya mellett amikor lazas volt, meseltem neki meset, neveltem, hozzam szaladt ha fajt valami, nekem mutatta meg ha tetszetz valami, elmeselte az almait es az en szobamba jott be, amikor szornyek voltak a szobaban. 16 eves korom ota dolgozom gyerekekkel, elotte pedig ott voltak a testvereim, foleg a hugom, akihez en is felkeltem hajnalban, ha anyu nem hallotta. Vittem korhazba, hoztam haza ovibol es vigyaztam ra. Es sok mas gyerekkel is ez a helyzet. A vita kapcsan eszembe jutott, az a Varatlan Utazas resz, amikor Hetti nenit es Saraht bantjak mert nem verszerinti anya-gyerek kapcsolatban vannak. Vegul is mi hatarozza meg ki a szulo? En neha 10-20 gyerek szuleje vagyok, bar egyet se szultem.  Fajo es banto nekunk gyerekteleneknek az a hozzaallas amit a mar gyerekesektol kapunk, es azt hiszem az az iras emiatt szulethetett. Mert nem kell kimondani, hogy kevesebbnek ereztek vagy nem becsultok minket,mert mi valamilyen okbol nem szultunk, de a burkolt es sokszor eszre sem vett celzasok is elegeket. Kevesebb az a no, aki a szakmajaban talalja meg a kiteljesedest es nem adja fel ezt egy gyerekert? Mondjuk feltalalja a rak ellenszeret cserebe? Vagy a tanar aki tobb szaz gyereknek adja at a tudast? Vagy az orvos? Ameddig az anyukak otthon allnak helyt, mas nok, akiknek nincs talan epp eletet mentenek vagy egy ujabb kisbabat segitenek vilagra. Ok akkor nem ernek annyit? Es ha nekem valamilyen okbol sosem lesz sajat akkor haragudni fogtok ram?

Nincsenek megjegyzések: