2014. október 22., szerda

Istenem bazdmeg, ilyen nincs

Kezd átmenni a blogom dühöngőbe...
Történt, talán egy hete, hogy be lettem hívva egy esemény/csoportba, hogy fotózzunk mtt-s naptárat. Először is, baromira meglepett a dolog, hogy így a peremvidékről valakinek az eszébe jutottam, másodszor nagyon jólesett a gondolat, hogy gondoltak rám.
Írtam is Ytzaknak, mert ezt kérte, hogy én jövök szívesen, van némi tapasztalatom is a fotózással kapcsolatban, és fotósok szerint, könnyű velem dolgozni.
Aztán ebből az egészből lett egy hiszti, mert az emberek ostobák és sértődékenyek.
Például van, aki azon sértődött meg, hogy ő mért nem lett behívva ebbe, más meg azon, hogy nincs benne Ytzak listájában...

Komolyan... ÓVÓDA BASZKI....

Nem, nem azért mondom, mert én benne voltam a listában, mint írtam eleve meglepett, hogy rám is gondoltak. Azért írom, mert ez a hisztizés akadályozza a munkát, és mert elveszi Ytzak kedvét is az egésztől, pedig szerintem jó ötlet.

Sok kis királykisasszony, akik azt hiszik fontosak, pedig rohadtul nem azok, és akik úgy tesznek, mintha fontos lenne a többiek lelkivilágának épsége, pedig igazából nem tartják fontosnak, csak hát a látszat, kérem a látszat, az a fontos...

Pedig elvileg felnőtt nőkről beszélünk, akik állítólag értelmesek, meg jártak egyetemre, meg elvileg kellene legyen annyi eszük, hogy nem akadnak fenn egy PRIVÁT listán, nem szerepel a becses nevük.

GYÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Nincsenek megjegyzések: