2014. november 23., vasárnap

Egy ujabb hazugsag...

Nagyon keves dolog van, amit nem birok, ami mely sebet tud rajtam ejteni es az egyik ilyen ha nem hisznek nekem, a masik ha hazudnak rolam. Most az utobbi tortent, es bar nem ejtett mely sebet, azert csutortok ota azon gondolkodom, hogy ha legkozelebb talalkozom az illetovel, akkor jo hangosan, ugy hogy mindenki hallja szepen elkuldom a manipulativ kurva anyjaba a hazugsagterjesztesevel egyutt. Persze igazabol ezzel csak magamat jaratnam le, de hogy oda fogok allni ele es megmondom, hogy tessek itt mondd a szemembe mindenki elott, hogy mi is a probad velem, ne a hatam mogott suttogd fulekbe egy olyan megbeszelesen, ahol ott sem vagyok, na az valoszinu. Rohadtul elegem van mar ugyanis ebbol. En mindig, mindenkivel oszinte vagyok es mindig az is leszek. A masik hetveget megalapozo elmenyem a penteki promo volt, ahol hat... iszonyatosan sajnalom Nyufit mert megint rajta csattannak masok hibai.  Szar hogy a kiszamithatatlan idojaras miatt nem tudok bringazni, mert minden feszultseg gyulemlik igy bennem es robbanok, mint ma delelott amikor konkretan remegve zokogtam Thereonnak, hogy elegem van mindenbol es legszivesebben mindenkit, aki valaha artot nekem, bantanek de ugy hogy egy eletre megemlegesse...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ej, mostanában olyan sok a bús, bántott, bosszús, borongós bejegyzés a blogodban. Kár. Kívánom Neked, hogy a buborék-bejegyzések kerüljenek mielőbb túlsúlyba. És inkább olyan dolgok érjenek, amik a buborék-érzést váltják ki Belőled. ;) :ölel:

Ja, és remélem, hogy jól van apukád. Napról napra látom leromlani a szüleimet, és rettenetes érzés, hogy már félek attól, ha felhívnak, hogy valami rossz hírt fogok hallani...

Csillagvirág írta...

:)) Köszi.:))
Igen mostanában nem annyira jó, és kevesebb a buborék. Ennek főleg az az egyik oka, hogy a munkám, amit nem szeretek csinálni, nagyon sok energiát elvesz tőlem, és ettől feszültebb, fáradtabb, türelmetlenebb vagyok másokkal és magammal is. Úgy érzem, hogy semmire sincsen időm, amire szeretném, hogy legyen.

Apu jól van, járkál meg anyut ugráltatja, szóval minden rendben van vele, csak hát fáj neki a gerincsérve.

Remélem a mostani hétvége után tudok majd buborékos posztot írni:)