2014. december 6., szombat

A férgekrol

Ultem a reggeli teammal a kezemben es azon gondolkodtam, hogy ketfele fereg ember van a foldon. Az egyik fajta az, aki elkoveti a feregseget, de utana oszinten megbanja amit tett (ismerek ilyet) es van a masik fajta aki elkoveti a feregseget, es nem banja meg. Sot. Tulajdonkeppen nem is erti, hogy feregseget kovetett el.  (Ilyet is ismerek). Elobbinek megbocsathato, de nem elfelejtheto, amit tett, a masikat..... hat azt maximum szanni lehet azert, hogy ennyire szegenyes lelkivilaga van.   Aztan elfogyott a team, es elkezdodott a nap.  De egyebkent almodni is erdekeset almodtam. Almomban egy nagy es regi hazban voltunk es volt ott egy srac, aki egyszerre volt az osszes fiu, akibe eletemben szerelmes voltam. Es tudtam, az agyammal, hogy nem szabad vele osszejonni, mert baj lesz belole. (Peldaul valami hatso gondolatban tudtam, hogy hazas.)  De aztan megiscsak osszebujtam vele es reggel igyekeztem ugy tenni, hogy neeem en voltam.  Aztan meg mindig almomban tele lett a padlas gigantikus poloskakkal es csoootanyokkal. Utana arra ebredtem, hogy Thereon cirogatja a vallam. 

Nincsenek megjegyzések: