2014. december 11., csütörtök

Ho paura dalla prossima settimana

Egy mai komment csak alatamasztotta azt, ami napok ota a fejemben van. Tartok a jovohettol. Ott leszek ket tuz kozott. Latni fogom a ronda, sanda pillantasokat, es erezni fogom elesben, ami most meg csak irasban nyilvanul meg. Gyulolom ezt a helyzetet. A kolcsonos lenezest, az utalkozast, az irigyseget ami az mtt felol a cp fele iranyul . Nekem barataim vannak mind a ket csapatban. Nekem faj amikor olyankor is egymast bantjak, elottem/nekem amikor semmi indok nincsen ra. Tartok a jovo het vegetol, mert lesznek ott emberek, akiket egykor a baratomnak vagy legalabbis jo ismerosomnek tudtam,  de ma mar nem az, megis, ahogy ismerem, oda fog jonni jopofizni. Nem akarom magam ugy erezni mint 2012ben es az azt koveto lepen, amikor legszivesebben meghaltam volna. Amikor csak azert nem sirtam, mert mast vigasztaltam es ez elvonta a figyelmemet sajat magamrol es az aktualis nyomoromrol. Nem akarom azt, hogy rondan nezzenek ram, ha odamegyek majd az mttsekhez es azt se, hogy olyan legyen mint a promos pentek volt. En az mttben is es a cpben is az embereket szeretem es nem azonositom a tarsasagot egy ket hulyevel. Szeretnek mar tullenni ezen es hazaerni, bebujni Thereon melle a takaro ala, es hozzabujva elaludni.  Elegem van mar a gyulolkodesbol ....

3 megjegyzés:

David írta...

Nekem az égadta világon semmi bajom a CP-sekkel, sőt, énfelőlem egy szál lenéző pillantást sem fogtok kapni :)

Thilanna írta...

ez/ezek ki(k) volt(ak) már megint? :(
én csak azt tudom elmondani, h főszervezői szinten most abszolút pozitívan állunk a CP-hez, B. Gergővel tök jól mennek az egyeztetések is, a kéréseiket teljesítettük és várjuk, h van-e még, szóval én nem tudok szervezési jellegű problémáról. még azt is beszéltük, h milyen menő h a parlamentben voltatok.
persze személyes konfliktus az biztos van :/

Csillagvirág írta...

Kincső: Személyesen elmesélem majd nagyon szívesen, nem csak neked, akárkinek, hogy mi a szitu, ami ezt váltotta ki belőlem.

Nagyon nagyon szeretném ha jól sikerülne a jövőhét vége... Szerintem nálam jobban senki nem vágyik rá jelenleg.