2014. december 31., szerda

Évösszegző

Mivel ez az év utolsó napja, így írok egy évösszegzőt. Mozgalmas év volt, nagyon sok változással.

Január: Azt írtam az új évtől nem várok sokat. Az elvárásaim közül egyedül a számítógép sikerült, a többi nem igazán. Bár ismertem meg új embereket is. Januárban döntöttem el, LEP szervezés után, hogy köszönöm, nekem egy időre elég volt az MTTből, az MTTs szervezésből és mindabból, ami ott megy. Beléptem a CPbe. Beteg is voltam januárban, és már akkor lemerültnek éreztem magam, pedig még éppen csak elkezdődött az év.

Február: A hugicám munkába állt, elmentem MTT farsangra, mert az nekem valamiért mindig is fontos volt. Egyetlen farsangot hagytam ki, amikor Genovában voltam. Februárban vettem észre, hogy valami nem stimmel a látásommal, hogy szellemképesek a gyerekek, hogy egy távolságon túl nem látok élesen (egyébként azóta ez romlik, vagy csak feltűnőbb, mióta szemüvegem van, amit rendszeresen elfelejtek magammal vinni, vagy felvenni, ami baj, mert tényleg hordani kéne). Ebben a hónapban mondták meg azt is, hogy ki fognak tenni.

Március: Elmentem végre lőni (azóta se sokszor sikerült sajnos), és baromira élveztem. Megalkottam a halál listát, amire felkerültek azok az emberek, akiknek, szerintem, járna egy kiadós verés, de minimum olyan megaláztatás, ami után esetleg, talán észhez térnek, és normális emberként viselkednek. Hazajött a Balázs, aminek én borzasztóan örültem. Voltam nyelvvizsgázni, ami meglepő módon nem sikerült. Már ekkor elkezdtem tervezni, hogy mit fogok csinálni, ha kirúgnak.
Ebben a hónapban történt az is, hogy Thereon és Tünde összevesztek, és azóta is így maradtak. Valahol sajnálom a dolgot, valahol meg nagyon ért már a dolog.

Április: Szavazás volt. A nyelvvizsga megint nem sikerült, és tök fölöslegesen mentem el TELCre meg fizettem be a rigót is. Volt húsvét is, ami olyan semmilyenül telt, és elmentünk Thereonnal Tropicariumba, ami nagyon nagyon jó volt. Helyettesítettem a kolléganőmet, és összehoztam az anyáknapi műsort. Megvettem az anyagot a szünetben a Janka takarójához (teljes titokban persze) és meg is varrtam.

Május: Ebben a hónapban kellett először kimondva választanom az MTT és a CP között. Bemásolom, amit akkor erről írtam, mert választ ad arra a vádra, miszerint, én tudatosan és szándékosan az mtt ellen  vagyok.

"Meg januarban beszeltem Felagunddal arrol, hogy azert szar, hogy az mtt es a cp kozott ilyen a kapcsolat, mert elobb-utobb el fog jonni a pillanat, amikor nekem majd valasztani kell, kivel vagyok, kivel dolgozom, kivel allok egy oldalon. Hamarabb jott el ez a donteshelyzet, mint gondoltam.  En osz kornyekere tettem az idopontot. Multhet hetfo ota agyalok ezen. Persze a valaszom, amikor a kerdes megerkezett, mind a ket oldalrol, egyertelmu volt. A lep utan kifejtettem(olvashato itt a blogon) hogy az mttvel en semmitse egy jo ideig, hogy 8 ev munkajanak, azt gondolom, melto lezarasa volt a Lep. Ettol meg az egyuttmukodest en szeretnem, mert azt hiszem, hosszutavon mind a ket tarsasag javat szolgalna, ahogy mind a ketto veszithet azzal, ha nem jon letre. Sajnalni fogom, ha nem sikerul. Lassan ket hete agyalok azon, mi lenne a legjobb mindenkinek. Mert mind a ket helyen a barataim vannak, mert mind a ket tarsasagnak ugyanaz a celja, csak az eszkozei masok, mert mind a ket tarsasagban vannak ertekes emberek. Kicsit olyan erzesem van, mint a tundek es az emberek kozotti kapcsolat Tolkiennal. Nekem mind a ket tarsasag fontos, de a jelenlegi helyzetben, es ezert elnezeset kerem mindenkinek, a CP mellett allok. Sok indokom van a miertekre, es ha valaki megkerdezi el is mondom, szemelyesen, egy tea mellett. "
Ebben a hónapban hoztam a frászt mindenkire, mert nem volt nálam a telefonom, és voltunk Flórálián is, ami megint csak jó volt. Akartam könyvespolcot venni, de végül másra kellett a pénz.

Június: Thereon eddigre már egészen CPssé vált. Még márciusban vittem be a társaságba, és rögtön sikerült belopnia magát az emberek szívébe. Ekkora már biztosan tudtam, hogy nem maradok a következő tanévre a munkahelyemen, és borzasztóan kiborultam miatta. Tulajdonképpen, ha végigolvasom a január-május blogbejegyzéseket, nagyon durván rányomta a hangulatomra magát ez az egész. Ekkor voltam tükrözésen, és ebben a hónapban született Janka is.

Július: Vettem magamnak gépet, és dolgoztam is, meg persze tanultam. Voltam babysittingelni egész sokat, találkoztam Balázs feleségével, aki akkor még nem volt a felesége, szerepjátszottunk viszonylag sokat. Állást kerestem vadul.

Augusztus: Az augusztus legfontosabb dátuma a születésnapom. Bár idén csendesen telt, mert nem tudtam volna úgy megünnepelni, ahogy szoktam. A számomra fontos embereknek mind volt valami jobb dolga, és nem tudtam volna összeereszteni a cpseket meg az mttseket egy helyre. A másik nagyon fontos dátum Balázs esküvője volt, ami nekem felért egy születésnappal. Nagyon boldog voltam aznap. Olyan volt, mintha a testvérem esküvőjén lennék. Nem tudom másoknak elmondani mennyire fontos volt nekem, hogy ott lehettem, mert általában félreértik.
Ebben a hónapban kezdtem az új munkahelyemen, és már akkor tudtam, hogy nem maradok majd sokáig. Ebben a hónapban volt a tábor is, aminek az előestéjét végig bőgtem, mert nem mentem el. Az én döntésem volt, de nagyon nehéz volt meghozni. Az MTT-Cp ellentét fokozódott, az én kicsi lelkem meg egyre jobban aggódott emiatt. Augusztus utolsó éjszakáján elmentünk az Állatkertek éjszakájára és nagyon jó volt.

Szeptember: Elmentünk Balázzsal teázni és vacsorázni és elbúcsúztunk egymástól. Csináltattam francia manikűrt (sanszosan soha többet, mert macera ha nem megyek vissza a műkörmöshöz). Megnéztük az Emlékek Őrét és utoljára voltunk együtt csak mi négyen a gyerekkori barátokkal. Brutálisan fura érzés volt.

Október: Lett egy magántanítványom, és megfogalmazódott bennem, hogy igazából nekem erre a vonalra kéne ráállni. Már utáltam a munkámat, utáltam bejárni. Felkerültek a könyvespolcok is a falra. Volt Halloween party is, ami tényleg jól sikerült.

November: Ez a hónap konkrétan gyomorgörcsben telt, a munkahely, az olasz, a párkapcsolat és az mtt-cp dolgok miatt. Voltam a térdemmel orvosnál. Felmondtam a munkahelyemen.

December: Az első hetet kapásból betegeskedéssel kezdtem, utána a főnököm kirúgott, de már rohadtul leszartam. Volt Hobbit premier, ahol sírtam, és ahol azt hiszem rendezőtek végre az ellentétek, legalábbis sok minden. Volt karácsony, ami nem méltó rá, hogy említsem, van gyász, és most megint nehéz.


Azt hiszem ez az év mosolygósabb volt ugyan, mint a 2013-as. Akkor sokkal többet sírtam. Most, minden nehézséggel együtt, sokkal több volt a mosoly és a nevetés az évben. De nehezebb is, főleg a vége. Nehezebb volt, a munka miatt, a nyelvvizsga miatt,amiatt, hogy azért sokszor nagyon nem egyszerű Thereonnal sem, a családommal, a barátaimmal sem.
De nagyon sok öröm ért. A fellépések, Janka, Balázs esküvője, a közös mozi, a könyvespolc, az, hogy szinte egész nyáron kerékpároztam, hogy megint sok mindenre rájöttem magammal kapcsolatban.


Hogy mit szeretnék 2015-től?

Tényleg eljutni Rómába. Akkor is, ha egyedül megyek és senki sem jön velem. Szeretném ha a nyaram nem álláskereséssel telne, ha végre meglenne a nyelvvizsga, ha rendeződnének az életemben a konfliktusok, szeretnék táborba is menni, de csak akkor, ha szervezek és tényleg szükség van rám. Szeretnék visszamenni lőni, és valami rendszert vinni az életembe, ami az idei évben nagyon hiányzott belőle. Sok magántanítványt.
Szeretném, ha jövő ilyenkor azt írhatnám le a blogomba, hogy ez egy kiegyensúlyozott, boldog év volt. 



1 megjegyzés:

snufi írta...

legyen szebb az idei éved :)