2014. december 12., péntek

Meno tre

Nem tudom pontosan mikor nottek a hasamra az anyajegyek. Egesz sokaig nem is erdekeltek, aztan nyomni kezdett a melltartopant de valahogy meg mindig nem igazan zavart.  Aztan ugy kb. harom eve elkezdett zavarni, bele is kaptam. Miutan hazajottem Genovabol elmentem dokihoz hogy hat szedjuk mar le. Nem ment bele, mert jo helyen van az ott. A batorsagomat harom hete szedtem ossze ujra, es akkor az engdelyt is megkaptam. Igy elballagtam a sebeszetre idopontert. Ma volt az elso kor. A hasamrol szedett le a doki parat. Brutal kedves volt o is meg a nover is aki bent volt. Borzasztoan  birom ha tuvel szurnak. Ugyhogy amin a lidocaint elkezdte beadni a doki en elkezdtem sirni es jajgatni. A nover neni meg fogta a kezem amivel en a gyurut szorongattam.  Aztan mar nem is ereztem semmit es hip-hop megvolt a nyiszatolas. Most van harom szep kek cernaval osszekotott vagasom. Holnap megyek a hatamrol is leszedetni kettot.  Thereon kozben kint  vart es holnap is eljon velem. :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hajrá Te! Remélem, hogy olyan szépen rendben lesz, mint ... tudod ;)

Mostanában egy csomószor álmodtam olyat, amiben benne voltál. És rendszerint jó dolgok voltak. ;)

Legyél jól, és szurkolok Neked jövő hétvégére.