2015. január 15., csütörtök

Állítólag

Ha ezt a kérdéssort feltesszük a párunknak, akkor AZONNAL  belénk szeret.
Mivel érdekes kérdéseknek találom, ezért úgy döntöttem, hogy szépen megválaszolgatom itt őket, aztán lehet, hogy párat felteszek másoknak is.
Nem azért, hogy belém szeressenek, hanem, mert kíváncsi vagyok mások válaszaira.


Ha a világon bárkit választhatnál, kit hívnál meg vacsoravendégnek?

Tolkient. Bár fogalmam sincsen tudnánk-e beszélgetni, de lenne hozzá pár kérdésem. 

Szeretnél híres lenni? Hogyan?

Színésznő lennék.:) 

Volt már olyan, hogy egy telefonbeszélgetés előtt elpróbáltad, hogy mit fogsz mondani? Miért?

Igen, amikor hivatalos telefont kellett intéznem életemben először. 

Számodra miből állna egy „tökéletes” nap?

Reggel a kedvesem mellett ébredek, együtt megreggelizünk, aztán visszamászunk az ágyba, aztán alszunk még egy kicsit, aztán elmegyünk valahova együtt, aztán ott jól érezzük magunkat, eszünk valahol valami finomat, hazajövünk, filmet nézünk, pihenünk, együtt vagyunk. 

Mikor énekeltél utoljára magadnak? És mikor valaki másnak?

Magamnak kb. két napja. Másnak  ma délelőtt. 

Ha 90 évig élhetnél, és életed utolsó 60 évére megőrizhetnéd egy 30 éves szellemi képességeit vagy testét, melyiket választanád?

A szellemit. 

Van valami titkos megérzésed arról, hogy hogyan fogsz meghalni?

Szerintem valami betegségben fogok meghalni hosszú szenvedés után, de mások számára mégis hirtelen. 

Mondj három dolgot, amiről úgy tűnik, hogy közös benned és a partneredben!

Makacsok vagyunk, szeretjük a szép dolgokat, mind a ketten kicsit álomvilágban élünk. 


Miért vagy a leghálásabb az életben?

A családomért és a barátaimért. 

Ha megváltoztathatnál valamit abban, hogy hogyan neveltek fel, mit változtatnál meg?

Magamra erőszakolnám a nyelvtanulást már sokkal korábban, elsősorban olaszból és angolból, és akkor már RÉG lenne nyelvvizsgám!!

Meséld el a partnerednek életed történetét négy percben, olyan részletesen, ahogy csak belefér!

Mivel itt nincsenek percek ezt kihagyom. 

Ha választhatnál, hogy holnap reggeltől legyen egy új tulajdonságod vagy képességed, mit szeretnél?

Bármit választhatok? Akármit? Szeretnék repülni!
Amennyiben ilyet nem lehet, sokkal jobb memóriát szeretnék, mint ami van. 

Ha egy kristálygömbből megtudhatnád az igazságot magadról, az életedről, a jövődről vagy bármi másról, mit szeretnél tudni?

Ezt így ebben a sorrendben (oké a jövőt kihagyhatjuk)

Van olyasmi, amiről régóta álmodozol már, hogy egyszer megcsinálod? Miért nem csináltad még meg?

Van. Szeretnék egy nagy nagy körutazást tenni stoppal, hátizsákkal Olaszországban, vagy akár egész Európában.
Mert lány vagyok és félek tőle, hogy bajom esne, és pénzem sincsen ilyesmire sajnos. (Mert azért enni-lakni kell).


Mi életed legnagyobb teljesítménye?

Hogy túléltem a középiskolát. 

Mi a legnagyobb érték számodra egy barátságban?

Az, hogy mindig őszintén számíthatunk egymásra. 

Mi életed legszebb emléke?

Kétszer egy hét Genova. 

Mi életed legrosszabb emléke?

2011-2012-es hobbit hétvégék és a LEP és az azt követő pár hét, úgy február végéig. 

Ha most megtudnád, hogy egy év múlva meghalsz, változtatnál valamit az életeden? Miért?

Persze, megcsinálnám a körutat! 

Mit jelent számodra a barátság?

A barátaim nekem olyanok, mint a testvéreim, jóban-rosszban mellettük vagyok, és megvédem őket, de ha hülyék akkor megkapják tőlem, hogy hülyék. Aki a barátomat bántja engem bánt, és aki engem bánt, az nagyon vigyázzon magára. 

Milyen szerepet játszanak az életedben a szerelem és az érzelmek?

Fontosat. Érzelem orientált ember vagyok, nagyon gyorsan tudok dühbe gurulni, elszomorodni és örülni is. Bármitől boldog tudok lenni, ma például a sétától voltam boldoga napsütésben Mogyival és Jankával. A szerelem meg... Nem tudok visszaemlékezni olyan időre, amikor nem voltam szerelmes. 

Felváltva nevezzétek meg egy-egy jó tulajdonságát a másiknak! Összesen ötig jussatok el!

Szép a mosolya, jó a humora, szeretetreméltó, figyelmes, őszinte

Mennyire szoros és meghitt a kapcsolatod a családoddal? Szerinted boldogabb gyerekkorod volt, mint az emberek többségének?

Szerintem  boldog gyerekkorom volt, a szüleim mindent megpróbáltak megadni, amit csak lehetett. Szoros a kapcsolat és tudom, hogy bármikor fordulhatunk egymáshoz. 

Milyen a kapcsolatod édesanyáddal?

Az utóbbi időben távolabb kerültünk egymástól, ami nem annyira jó.:( 

Mondjatok három olyan igaz állítást, ami úgy kezdődik, hogy „mi mind a ketten...”! Példa: „mi mind a ketten úgy érezzük most, hogy...”

1. Mind a ketten baromi makacsok és sértődékenyek tudunk lenni.
2. Mi mind a ketten szeretjük Fantáziaországot.
3. Mi mind a ketten nehéz időszakot élünk most át. 

Fejezd be ezt a mondatot: „bár lenne valaki, akivel megoszthatnám...”!

őőő, ez egy nehéz mondat.:) Bár lenne valaki, akivel megoszthatnám... Nem tudom, tényleg  nem, ugyanis én mindent szeretek megosztani és mindenre van valakim, akivel megoszthatom. 

Ha partnerednek közeli barátjává válnál, mondd el, mit kéne neki tudnia rólad!

A partnerem közeli barátja vagyok... És azt kell tudnia rólam, hogy senkinek nem adok harmadik esélyt. (sőt igazából másodikat se nagyon, bár erre már volt példa). 

Mondd el partnerednek, hogy mit szeretsz benne, de egészen őszintén, olyan dolgokat is felsorolva, amiket az ember nem szokott egy ismeretlennek mondani!

Fentebb felsoroltam párat. Szeretem a szemét, a mosolyát, a haja illatát, a mozgását, amikor énekel, amikor alszik, amikor főz, amikor valamiért rajong és csillog a szeme, amikor hozzám ér... Oké nyáladzak még? 

Meséld el a másiknak életed legkínosabb pillanatának történetét!

Életem egyik legkínosabb pillanata az volt, amikor az exemmel nem bírtunk egymással, és nem tudtuk, hogy a húgom ébren van az alattunk lévő ágyon... NA AZ kínosabb volt, mint amikor apám ránk nyitott. 

Mikor látott utoljára valaki sírni téged? És mikor sírtál utoljára egyedül?

Két hete látott sírni a párom. Utoljára pedig két napja este sírtam egyedül, amikor arra ébredtem egy rémálomból, hogy zokogok. 

Mondj valamit a partnereddel kapcsolatban, amit már most szeretsz benne!

Az illatát. 

Mi az, ami olyan komoly dolog, hogy nem szabad vele viccelni, már ha egyáltalán vannak ilyen dolgok?

A házasság. 

Ha ma éjszaka meghalnál úgy, hogy addig már nem is kommunikálhatsz többet egyáltalán senkivel, mivel kapcsolatban sajnálnád a legjobban, hogy nem mondtad el valakinek? És miért nem mondtad el még ezt neki sosem?

Inkább azt sajnálnám, hogy nem mondtam elégszer azoknak, akik fontosak nekem, hogy mennyire fontosak. 

Kigyullad a házad és benne minden tulajdonod. Kimentetted már a szeretteidet és háziállataidat, de már csak egyvalamiért tudsz visszarohanni, hogy kimentsd. Mi lenne az? Miért?

A naplóm! És nem kérdés, hogy miért. 

Családtagjaid közül kinek a halálát lenne a legnehezebb feldolgoznod? Miért?

Gondolni is utálok erre a kérdésre, mert nem tudom eldönteni, de azt hiszem a húgomét.

Mondd el egy személyes problémádat, és kérd a partnered tanácsát, hogy ő hogyan oldaná meg! Aztán kérd meg a partnered, hogy azt is mondja meg, hogy szerinte benned milyen érzések lehetnek ezzel a kiválasztott problémával kapcsolatban!


Ezt a kérdést nyitva hagyom, momentán a legnagyobb személyes problémám az, hogy nincs állásom...


4 megjegyzés:

Pénelopé írta...

Ennek a cuccnak már a premisszájával is annyi baj van, hogy bele se kezdek... :D Minek kötnek ezekhez ilyesmit a kitalálóik? Nyilván a kérdésreválaszolósdi mindig is népszerű volt, az is lesz, szal nem értem :)

Csillagvirág írta...

Jó kérdés:)
De szvsz egy csomó nő pasi bedől az ilyeneknek.
Én csak szeretek kérdéseket feltenni és válaszolgatni rájuk.

mogyocska írta...

nem a 2012-2013as HH s LEP? mert a 2012es LEPet mi szerveztük Bigfoottal, és a Trefortban volt, és nem volt előtte decemberben még film :P

Csillagvirág írta...

De az.:)