2015. január 5., hétfő

A hóesésről, LEPről, gyurmákról

A LEP szerintem igencsak jól sikerült rendezvény lett. Ha nem akarom, nem látom a hibákat benne (látni azért láttam, mert évek óta csinálom és amikor a legjobb barátnőm zokogva borul a vállamra, mert ELFÁRADT és kiborult, akkor azért tudom, hogy mivel jár ez). De azt hiszem az utóbbi idők legjobban szervezett LEPje volt. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem voltak benne hibák. Például a fotófalnak, fotós nélkül nem hiszem sok értelme van, még akkor se ha adunk kardot, pajzsot, sisakot. Nem tudom idén mennyire lett sikeres, tavaly eléggé az volt. Ráadásul nem volt jó helyen, sötét volt és egy átjáróba sikerült tenni. Tudom nem fért volna el máshol, de akkor is. Erre legközelebb figyelni kell az illetékesnek. Vagy legalább rendes világítást szerválni.
Az esti rész is jobban lett összepróbálva, egész kevés hamis hangot hallottam, bár az elején a hegedű miatt kimenekültem a teremből. Az I see fire még mindig Angwen hangjának áll a legjobban, a többieké vagy túl mély vagy túl magas volt hozzá, akkor is ha nem voltak hamisak (itt épp). Nem, nincs abszolút hallásom, csak sima tanítónénis, akinek hallani kell ha a gyerekek hamisan énekelnek. A többi zenemű is egész élvezhető volt, és sajnálom, hogy egy részét végig beszélgettem, de ha kérdeznek tőlem valamit, arra válaszolok. Igen, általában rögtön (kaptam már emiatt lecseszést ped. kollégától). Ráadásul baromi jól esett Laci kérdése, és a reakciói is, amiket a válaszomra adott.
Aztán a fáklyás felvonulás jó ötlet volt! A gyertyák is és a kint koccintás is, de több alkoholmentessel kellett volna készülni. Én nagyon sajnálom, hogy meg se kóstolhattam a sört:(
Alapjáraton tényleg egy jó rendezvény volt. Gratulálok hozzá. 
A Cpsek is jól érezték magukat, már amennyit láttam belőlük, mert én általában ide-oda mászkáltam. Például interjúztam Ádámmal meg Felagunddal (az ex elnök, a sosem volt tag és a disszidens.:))
Szerintem jól képviseltük az MTT-t (én a CP-t is) és okosakat mondtunk bele a mikrofonba. Köszönöm Natinak, hogy lehetőséget adott rá, hogy mégis elmenjek. Jól esett. Tényleg.

Aztán a hóesésről. Ma kiírtam a facebookra, hogy ameddig mosolyogni tudok azon, hogy havazik, addig nagy baj nincsen. Alyr megkérdezte mi baj.
Tulajdonképpen még nem hevertem ki az elmúlt bő fél évet, ahol villámhárító, híd és egyebek voltam két társaság között, és nincs állásom, és Thereon most baromi szarul van, és egyszerűen fáj látni, hogy szenved és én nem tudok segíteni neki. Azt hiszem ezek így együtt elég okot adnak arra, hogy örüljek neki ha magamtól el tudok még mosolyodni. Tényleg örülök, amikor havazik, csak azt sajnálom, hogy nem marad meg és nem tudok lemenni hóembert építeni. Két éve hiányzik az életemből az élmény.

Aztán a gyurmákról. A LEPen akkora sikere volt a sárkányaimnak, hogy rögtön elvitték mind a kettőt. Már előrendelést is kaptam rá, meg most a barátaimnak is készítgetek sárkányokat (lehet kérni tőlem, most csináltam egy kéket egy két éves kisfiúnak és egy zöldet mogyinak), ha cserébe kapok gyurmát, hát az maga a földi bodottá. Még persze sokat kell tanulnom a témában, egyelőre örülök neki, hogy a kvázi 2d-s kulcstartókból áttértem a 3ds sárkányokra. Még ki akarom találni hogy tudok sárkányos kulcstartót is csinálni. Nem is tudom kinek mondtam, hogy a LEPre azért csak két sárkány készült, mert nem volt lelkem csinálni és ha nincsen lelkem hozzá, akkor nem tudok alkotni, mert akkor nem tudok beletenni semmit magamból és akkor az csúnya lesz. Nem szeretek csúnya dolgokat kiadni a kezemből. De ezek most tetszenek. Remélem hamar lesz gazdájuk.
Már csak egy működő fényképezőgép kell, amivel be tudom fotózni amiket csinálok, meg az eladandó ruháimat. 

Nincsenek megjegyzések: