2016. január 5., kedd

A bőröm

Soha, amióta élek SOHA nem volt igazán gond a bőrömmel. Nem voltam igazán pattanásos kamaszként, és nem nagyon égtem le, nem voltak aknéim se és könnyen lehetett sminkelni, ha valaki rászánta magát.

Most viszont, karácsony óta egyre rosszabbul néz ki az arcom. Mintha nem is tudom, megégtem volna, de csak pöttyökben. Ráadásul viszket is és néha ég. Fogalmam sincsen mi ez, de nagyon zavar és RONDA.
Ha nem múlik el a jövőhét elejéig, akkor elmegyek vele orvoshoz, mert ez kriminális. Sőt ha hét végéig nem múlik el, akkor nem fogok beöltözni lepen és a fényképezőgép közelébe se akarok kerülni, mert ez borzasztó.

Közben meg is vagyok fázva és fel is fáztam szerintem, ahogy megérkezett a hideg, pedig mindent elkövettem annak érdekében, hogy ne...

Hisztis vagyok.:((( Nem szeretem, amikor nem tudom mi bajom van.:((

5 megjegyzés:

Elf írta...

Nem lehet hogy a csavar allergizal? Van fogtomesed amalgamos?

Elf írta...

Nem lehet hogy a csavar allergizal? Van fogtomesed amalgamos?

Csillagvirág írta...

Nincsen, nekem lukas fogam se.:))

Nem tudom mi volt ez, de a calcium sandozc egész szépen helyrehozta.

Névtelen írta...

Ha a Calcium Sandoz rendbe tette, akkor tuti, hogy valamilyen allergia. A csavart azért nem hiszem, erre nagyon figyelnek, mert beláthatatlan problémákat okozna a még komolyabb esetekben...

Elf írta...

kilökődni nem lökődik, de egy idegen test van a szervezetben és enyhén reagálhat rá - azért szedik a szervátültetettek is a bogyót - de ha megoldódott, az jó :)