2016. január 22., péntek

Kerdesek

Szeretnek buszke lenni a munkahelyemre,de felek, hogy nem leszek. Otvenen vagyunk es csak 29en irtuk ala a csatlakozast a Hermann Ottos kezdemenyezhes. Vajon a tobbiek csak siman szarnak ra vagy nekik jo igy ahogy van? 
Aztan gondolkodtam egy tegnapi vitan is. Vajon mennyire lehet hosszu eletu az a tarsasag,ahol egy belsos tag egyszeru kerdeset tamadasnak veszik? Ahol nekiesnek,hogy biztos csak artani akar es hogy egy atlag rajongo ugyse tudja, mikor van Bilbo szuletesnapja? Persze,nem kellene hogy ez foglalkoznom, de ettol meg valamiert zavar. Talan az igenyessegre valo igenyemet, hogy elvarnam egy magat rajongoi klubnak nevezo tarsasagtol,hogy erre odafigyeljen es amikor szova tevodik,akkor meg mi vagyunk lecseszve. Persze nem ez az elso eset. Voltam en itt mar kinevetve azert,mert nyilvanvalo helyesirasi vagy nyelvhelyessegi hibara hivtam fel a figyelmet vagy mert nehezmenyeztem,hogy munka kozben alkoholt fogyasztanak... Talan csak azert nem szantam ra magam a kilepesre,mert nem latom ertelmet es mert nem szoktam felegetni magam mogott mindent. Vagy mert egy icipicit meg fontos, pedig azok kozul,akiket egy kicsit is a barataimnak tartok,mar csak egy van ott. A tobbiek a fenti dolgok miatt elmentek. Nekik is fajt ez a fajta igenytelenseg es a "biztos azert a kritika mert masok irigyek,csinaljanak jobbat!" hozzaallas. Ez olyan mintha az etteremben nem mondhatnam meg,hogy szar a leves, mert nem vagyok szakacs.
Sajnalom. Sajnalom,hogy igy alakult es sajnalom,hogy olyan szintu mtt gyulolete van ott embereknek,ami az egeszet folyamatosan mergezi es nem latjak,nem veszik eszre,hogy ezzel kvazi belulrol fog elrohadni az egesz.
Nem volt ez mindig ilyen. Hiszn ha ilyen lett volna,nem megyek oda.
Sajnalni fogom,amikor vege lesz.

Nincsenek megjegyzések: