2016. január 20., szerda

Nők

Volt nalam ruhacsere party meg voltunk Mirranddal edzoteremben es azota egy csomot gondolkodom azon,mi tesz valakit nővè. A ket esemeny osszekoto kapcsa termeszetesen az oltozkodes. En edzeni nem csiliviliben megyek, uszni uszodresszben es uszosapkaban,akkor is ha ez masok szerint gaz. Viszont mozogni ebben a legkenyelmesebb. Eszembe nem jutna sminkelni olyankor, vagy barmi cicomat feltenni. Nem azert megyek,hanem hogy mozogjak. Persze igy szarabbul is nezek ki,mint a tobbi ott levo no,de engem zavarna is ha a pasasok stirolnenek.
A masik ami a tanga,mint bugyifajta. Mar nem tudom hany csajtol kaptam meg,hogy uuuu te meg mindig nagymama bugyit hordasz? Hat... Ja,amikor megjon, de egyebkent meg csak siman normalis,fenek es derek resszel ellatott darabokat,mert ha kint van a derekam pik-pak megfazom es nem kivanom senkinek a fajdalmas pisilest. Nem azt mondom,hogy soha nem vennek fel,de hogy nem hordanam a hetkozbapokra az tuti. Ez olyan mint a smink. Nekem nem alap,hogy reggel sminkeljek. Orulok,ha a teamat meg tudom inni,anelkul,hogy belealudnek.
Ezektol fuggetlenul en nonek erzem magam es nagyon fura erzes,amikor erzem,hogy azert mert a kulsosegekre nem adok annyit, mas szerint nem vagyok az.

Aztan mirol is akartam meg irni. Ja igen. A napokban megint elokerult a tema egy beszelgetesben,hogy a barati koromben kit hova hivnak el a tobbiek. En a sajat boromon tapasztaltam meg,hogy nem hivnak ha nem kedvelik a parod,mert el se tudjak kepzelni,hogy nelkule is tudsz letezni(ha nem tudsz akkor nagy bajok vannak,persze azert neha jolesik ha visz magaval vagy te viheted ot,de ha nem vagytok kompatibilisek a barati korrel,kar eroltetni).
Nem hivnak ha 3-4 egymast koveto alkalmat lemondtal, foleg ha kozben arrol posztolsz h mashol hajjdejo volt neked.
Nem hivnak,ha amikor ott vagy mindig minden rolad szol es arrol h te hudeboldog/szomoru vagy es teged mindenki hallgasson vegig,de te nem hallgatsz vegig masokat.
Es nem hivnak ha nem is tudjak,hogy amugy jonnel es nyitott vagy az uj emberekre.

Nekem evek ota eloszor nem kellett gondolkodnom,hogy hol es kikkel szilveszterezzek, es nagyon orultem neki,amikor Nati hivott. Es az is nagyon jol esik,hogy a barataim kedvelik a paromat.
Jo erzes, hogy igy, majdnem harminc evesen megvan a helyem a vilagban. Tudom mit akarok,kikkel es hogyan.

Nincsenek megjegyzések: