2016. április 7., csütörtök

Non c'é fuoco

"Kedves Mindenki!

Geri alant megkerdezte, maradok-e a csapattal vagy nem. Igazabol mar februarban megirtam egy igen hosszu levelet arrol, miert nem maradok, de azt megsem teszem be ide, mert felesleges lenne.

Roviden annyi, hogy sem kedvem, sem idom, sem penzem nem lenne arra, hogy maradjak.
Illetve a csapat mar regen elment egy olyan iranyba, amivel nem tudok es nem is szeretnek kozosseget vallalni.

Nem mondom, hogy banom ezt a bo ket evet, mert nem banom. Voltak nagyon jo reszei. Sokat nevettem es tanultam itt.

Azt tovabbra is fenntartom, hogy ha lesz olyan esemeny, amire szerintem johettek, meg fogom keresni a csapatot.

Tovabbi sok sikert nektek!

Maradok tisztelettel: Rabyn"

Ezt a kis bejegyzest irtam a CPs csoportba. Egy ujabb korszak lezarult, es egyaltalan nem banom.

Most ugyis masra fogom hasznalni a szabad energiaimat. Ha ugy alakul, akkor mttzni sem fogok tudni annyit, mert mas dolgom lesz. Ezt meg nem akarom elkiabalni, nehany embernek mar mondtam, es drukkolast kerek.

Valahol jo, hogy anno februarban megirtam azt az 5 oldalas levelet, amit fent emlitettem. Kiadtam magambol a duhomet es igy sokkal kevesbe banto uzenetet tudtam irni. Nem szeretem felegetni magam mogott a hidakat.

Nincsenek megjegyzések: