2016. április 30., szombat

Mamma

Igy anyaknapja kozeledtevel, azon gondolkodtam, hogy en milyen anya szeretnek lenni. Arrol mar irtam, mit akarok elerni, de arrol meg sosem gondolkodtam igazan, hogy mint szemely, milyen anya akarok lenni.
En nem akarok tokeletes/jo/szuper stb.anyu lenni. Csak anya.
Az elejen szeretnem ha a kolkeim minden gondoskodast es ellatast megkapnanak, amit adni tudok nekik. Aztan ahogy nonek szeretnek a mentoruk, bizalmasuk, segitseguk, tanitojuk lenni. Szeretnem nekik megtanitani mindazt, amit szerintem tudniuk kell ahhoz, hogy kiegyensulyozott, eletkepes felnottek legyenek majd. Szeretnem ha biznanak bennem es minden bajukkal fordulhatnanak hozzam.
Szeretnem ha meg tudnam orizni a humorom es a talalekonysagom.
A noiessegem, hogy a lanyaim elott legyen legalabb egy pelda es ne legyen annyi gondjuk a sajat noiessegukkel, mint nekem volt anno. Hogy a fiaim elott is alljon egy minta (es akkor talan nem kattannak majd a guminokre).
Szeretnem ha jo pelda lehetnek a gyerekeimnek. Hogyha a kello idoben el tudnam engedni oket. Ha tiszteletben tudnam tartani a donteseiket. Ha legalabb olyan tudnek lenni, mint a sajat anyukam.

Nincsenek megjegyzések: