2016. április 2., szombat

Fare amicizia

Tegnap este volt egy erdekes beszelgetesem a baratkozasrol, ahol megkaptam, hogy en nem baratkozom.
Azota is ezen filozom es nem teljesen erzem igaznak a vádat, de nem is ez a lenyeg.
Amiota elek, mindenhol azt hallottam vissza magamrol, hogy nyitott ember vagyok, kedves, baratsagos, es annak is tartom magam. Ha nem erdekelnenek az emberek, akkor nem beszelgetnek veluk, meg felszinesen sem.
De. Es itt ez egy fontos de. Nekem keves baratom van. Keves ember van, aki felhivnek az ejszaka kozepen, hogy assuk el vagy egessuk el a hullat. Ezeket az embereket is evek ota ismerem, evek ota a barataim.
Nagyjabol harom eve nem adom olyan konnyen a bizalmamat, mint elotte. De ez szerintem nem baj. Es persze, vannak tavolabbi baratok, ismerosok, haverok, es a barataimmal is mind mas es mas az, hogy kivel milyen az a barati viszony. Mas a baratsagom Balazzsal, aki a vilag masik felen el, mas Mikivel, akivel egyutt elunk meg egy ideig, megint mas mogyival es megint mas Dodieval vagy Mirranddal vagy Narbbal vagy sorolhatnam tovabb.
Egyik baratommal sem ugy lettunk baratok, hogy na most uljunk le es beszelgessunk, hanem tevekenyseg soran. Taborban, egyutt dolgozas alatt, vagy valami hasonlo. Evek ota Boki volt az elso ember, akit meg akartam ismerni, de ha o nem lett volna vevo arra, hogy ranyitok facebookon es nem tortenik meg a csoda, hogy rogton el tudtunk kezdeni beszelgetni, akkor most nem aludna itt mellettem. A direktbe ismerkedes nekem sosem ment jol.
A masik, ami ezzel kapcsolatban eszembe jutott, hogy probalkoztam en uj baratokat talalni, de nem sikerult. Abban a pillanatban, hogy Thereonnal szakitottam, vege is lett a felem iranyulo baratkozasnak is.
Es ha en egyszer megegtem magam, akkor nagyon nehezen nyulok ujra tuzbe. Ha egy emberben nagyot csalodok, utana kevesebb a bizalmam a tobbi ember fele is. Lehet, hogy ezzel emberekez vesztek el, akikkel akar puszipajtik is lehettunk volna, de azt gondolom, hogy azok,akikkel ez a lehetoseg fent all, azok a puszipajtijaim lesznek elobb-utobb ha a sors igy akarja.

Nincsenek megjegyzések: