2016. április 5., kedd

Provare

Egyszer egy okos ember azt mondta, az ut az ajtod elol indul, ki tudja merre kanyarog majd?

Nem tudom pontosan igy van-e az idezet, felig alszom meg. Nehezen kelek koran reggel, de ma muszaj volt. 

Kaptam egy linket hetfon es a "jo hat megprobalom" alapon elkuldtem ra az oneletrajzomat. Ma proba-szerencse alapon interjura megyek.

Vivodtam egy ideig, mert szeretem a kolykoket, kedvelem a kolleganoim egy reszet, jol kijovok a kozvetlen kolleganommel.

Es ennyi. Mas pozitivuma nincs a munkahelyemnek. A kolykeim jovore felsosok lesznek. A kolleganommel vagy egyutt hagynak vagy nem.

Elmondtam neki tegnap. Azt mondta, o is nezte es o is gondolkodik, hogy elmegy, mert ami itt megy az idegorlo.

Most mar csak az a kerdes, leszek-e eleg jo ide.

En szeretnem. Kihivas is es ha itt megallom a helyem, akkor barhol.

Update1: multhet szerdan egy oran at beszelgettem az interjuztatoval. Beszeltem a szakmamrol, a hobbijaimrol, Olaszorszagrol, Tolkienrol, sokmindenrol. Mar akkor be akarta hivni az igazgatot, de nem volt bent. Delutan jott egy e-mail, hogy probaorara varnak, menjek be megbeszelni a dolgokat es megismerni a csoportot. Hat en brutal boldog lettem ettol. Ezek szerint valamit jol csinaltam.
 

Update2:

Kedden megvolt az oralatogatas, es megbeszeltuk mit es hogyan tervezek. Egy fel pillanatra az igazgatoval is talalkoztam. Onnantol viszont olyan feszult es ideges voltam csutortok reggel fel tizig, hogy mindenre robbantam. Kiabaltam Bokival, a gyerekekkel, hisztis es nyugos voltam, beszoltam embereknek, es alig aludtam valamit. Pedig az ora vazlata mar akkor a fejemben volt, amikor kileptem az iskolabol. Aztan szerdan meg nyomtattam es fenymasoltam es fenymasolot kerestem es ott is nyomtattam es szerda ejjel alig aludtam.
Aztan csutortok reggel, 8:00-kor megszunt az idegesseg. Elindult az ora es en ismet nem lattam a felnotteket a teremben (ig, egy tanito, akinek part keresnek, az osztalytanito, az interjuztato, meg az isk.pszichologus) csak a gyerekeket. Csak az volt nekem a fontos, hogy ok elvezzek az orat, hogy jatszunk, hogy mosolyogjanak es nevessenek sokat.
Utana volt megbeszeles es engem ennyit meg soha nem dicsertek a zarotanitasom ota. Fejlesztendonek a dicseret adasat emeltek ki, de rogton mondtam,hogy a negyedikeseknek ennyi is eleg es en ehhez vagyok szokva. Mondtak, hogy latjak es nem is baj.
Utana kerdeztek meg a szulokkel valo kommunikaciorol, szoba hoztam a Balazst, Tolkient az mtt-t a taborokat, szoval sok-sok mindenrol volt szo. Azzal koszontek el, hogy megneznek meg masokat is, de mindenkepp hivni fognak. Most a hivast varom majus elso heteben. Aztan majd megltajuk.

Update: SIKERUL!!
Ur isten el sem tudom hinni. Sikerult.

Update4: matekot fogok tanitani masodikban. A Joistennek aztan van humorerzeke:)))

1 megjegyzés:

Thilanna írta...

wuhuuu gratula :)