2016. május 16., hétfő

Rohír agrár főiskolai kurzus

Nagyon nagyon semmi kedvem nem volt a hetvegehez. De igy nagyon. A penteki tortenesek (mindjart) annyira kifarasztottak lelkileg, hogy csak arra vagytam, hogy a Boki mellkasan fekudjek es simogassa a hajam, meg neha hozzam vagjon egy csokit.
Penteken focibajnoksag volt es a kolykeim gyonyoruen jatszottak. Ugyesek voltal, sportszeruek. A biro meg egy tokfej, mert nem figyelt es nem adott meg golokat, meg helyzeteket, majd kozolte a kolykokkel hogy a pontallas szerint ok nyertek, aztan mire elkeztdek orulni, mondta h jah megse, mert elszamolta.
Azt a duhot es ketsegbeesest es csalodottsagot... Nagyon szar elmeny 11 eves fiukat zokogni latni, es tudni hogy nem segithetek. Pedig probaltam, de nem sikerult ravennem a munkakozosseg vezetonket hogy jatszak ujra. A nyertesek sem tudtak igy orulni a sikeruknek. Irtam is a szuloknek egy levelet, hogy csillapitsak le a gyerekeket keddig, mert nem a masik osztaly hibaja ez.
A meccs kozben hivott a hugom zokogva, hogy el kell altatni a kutyajat, amit sejtettunk mar, de azert sirtunk mind. Illetve en csak anyueknal sirtam, mert a gyerekek elott nem lehet.
Szoval iszonyatosan lefaradtam es igy indultunk neki a hetvegenek, ami amugy iszonyat jol sikerult. Konstruktiv volt es haladtunk es ertelmes vitak voltak, es este a bulin alvint uvolteni zsenialis erzes volt es disneyt uvolteni a vegen es egyutt aludni sokan egy szobaban is jo volt.
Jo kis tabor lesz az idei.:)

Nincsenek megjegyzések: