2016. május 26., csütörtök

Worchester

Rosszul tudtam az uticelt, de nem baj. Epsegben odaert.
Tegnap reggel azzal a gondolattal ebredtem, hogy adnom kell neki valamit, ami majd szerencset hoz es vigyaz ra. Tobb ilyen talizmanom is volt mar, de egy kivetelevel nem tudtam hol vannak.
Amikor bejott a suliba, a kolleganom megkerdezte ki az a bacsi az ajtoban. Nevetve mondtam, hogy az ocsem. Majd kiszaladtam, a nyakaba borulni, a kis hulye meg kozolte, hogy el ne kezdjek bombikezni (na ez az a mondat amire garantaltan sirni kezdek). Bementunk egy ures terembe (mint a Harry Potterben) es lecsatoltam a Gyurut a nyakambol. Kozoltem, hogy csak nyakban hordva mukodik. Erre o kezdett el majdnem bogni. Azt is mondtam, hogy majd karacsonykor, amikor kimegyunk visszaadja.
Megolelgettem meg, csinaltunk egy kepet, es most isten tudja csak mikor talalkozunk ujra.

En bizom benne, hogy csak karacsonykor.

2 megjegyzés:

Elf írta...

Vándorgyűrű ❤

Elf írta...

Vándorgyűrű ❤