2016. május 31., kedd

Szemelyi edzes

Tegnap kiprobaltam, milyen szemelyi edzovel edzeni.
Rettento erdekes elmeny volt. Peldaul a fene se gondolta volna, hogy le fogok tudni guggolni. Vagy hogy tudok mar ugralni. Hogy EN tudok szep es szabalyos fekvotamaszt csinalni (lattam a tukorben es tenyleg az volt) hogy elbirom a sajat sulyomat.
Abszolut pozitiv megerosites volt nekem, es erre szuksegem volt mar.
Valahogy a mozgasommal mindig az volt, hogy, mivel nem latom magam, kell hogy valaki azt mondja: ezt jol csinalod.
Nekem sajnos negyed akkora testtudatom nincs, mint mondjuk narbnak (tudom o tancos), persze tudom hol a kezem/labam, de nem tudom egy-egy mozdulatom hogy nez ki, helyesen csinalom-e.

Azt hiszem, ha egyszer tesit fogok tanitani, tuti erre fogom a legnagyobb hangsulyt fektetni, hogy a kolykeim ezeket megtanuljak. Ahogy, ha lesz sajatom, sportolnia kell majd valamit. Nekem mindegy hogy mit. Bar azert ha lehet, puceran ne tancoljon 18 eves kora elott.:))

1 megjegyzés:

mogyocska írta...

erről jutott eszembe, hogy nemtomhol nyitottak balettiskolát vakoknak. Kifejezetten testudatosság miatt, mert pl egyesek féltek csak úgy menni, merthogy ugye nem látnak. Ha jól tudom, ezekre tök jók a bekötött szemmel játszott játékok. De sztem erről is írtak már hatcsilliárd szakköynvet is :D