2016. június 30., csütörtök

Dante es Arisotele

Kaptam egy konyvet az osztalyomtol es a kollganomtol bucsukent. Azt olvastam az utobbi idoben es tegnap este sikerult is befejezni.
Ket kamasz fiurol szol, akik mexikoi szarmazasuak, 1987-ben Amerikaban. Az o baratsagukrol, husegukrol a masik fele, a csaladi titkokrol. A konyv egeszen a vegeig lebegteti, hogy hova fog kifutni a ket srac kapcsolata.
Ahogy olvastam, eszembe jutott a Pride cimu film.
Az, hogy a homoszexualis embereknek mit kell kiallni, azert mert az emberek retardaltak es azt gondoljak, ha utnek az megoldas. Ha megolik, aki nem tetszik, az megoldas. Es ehhez eleg annyi, hogy a sajat nemehez vonzodjon.
A konyv szerintem nagyon szepen irja le ezt az egesz vivodast, eleve azzal vegyitve hogy 16 evesekrol beszelunk.

Filoztam rajta, hogy hany eves kortol adnam kezbe. Biztosan 12-13 folott. Mert amikrol ir azt egy fiatalabb nem ertheti meg.

Jo valasztas volt.
Tetszett.

Nincsenek megjegyzések: