2016. június 3., péntek

Nyaralás

Az ugy tortent, hogy en meg sohasem voltam nyaralni, a szo klasszikus ertelmeben.
Meg a tavasz elejen volt egy beszelgetesunk a Bokival, ahol elkezdtuk megtervezni a nyarat, es neki majdnem minden hetvegere jutott egy fesztival, egy koncert egy akarmi, en nekem meg kicsit rosszul esett, hogy itt mindenkivel tervezve van valami, csak velem nem.
Ugyhogy elkezdtunk nyaralast tervezni. Mivel volt egy szabadnapom, amit csak igy kerhettem ki, most hetvegere terveztuk meg. Az elsodleges szempont az volt, hogy GM hely legyen. Na azok kozul, amik tetszettek, a buki Piroska Hotelben volt csak hely. Le is foglaltuk gyorsan.
Penteken elkisertem meg az osztalyom uszni, usztam veluk en is, tokjo volt.:))
Aztan vonatra szalltunk Bokival es 3 ora alatt le is ertunk Bukre.
Kicsi falu, de nagyon kis takaros es tiszta es szimpatikus hely. Most amikor ezt irom epp csicseregnek a madarkak.
Ettunk olyan ciganypecsenyet, hogy uristen, aztan aztattuk magunkat, aztan volt svedasztalos vacsora, es a hely konyhaja csinalt nekem kulon desszertet es uristen hat en nem tudom mikor ettem ilyen rohadtul sokat. Aztan elmentunk setalni es talaltunk magunknak kalandparkot. Berelunk majd bringat is. Ja meg kolcsonzunk kontost es van ilyen kis wellness kosarka, amiben turcsik vannak es viheted magaddal. Fogunk masszazst kerni es van fitness reszleg.
Holnap meg bukkfurdoi elmenyfurdo es onnan majd haza, de ezeket lentebb updatekkel ugyis leriom majd.

Update: Elmentunk este setalni es talaltunk kalandparkot, amit perszehogy ki kellett probalni szombaton. Miutan a szallodaban lako gyerekek hangjara keltunk, (ugraljatok gyerekek, mint a verebek..) reggeliztunk, ahol kaptam rendes gm kenyeret!!!! Aztan bereltunk volna tandemet, de rossz volt a fek, igy kulon bringan mentunk, de azoknak is erdekes volt az allapotuk(szerintem sose voltak igazan szervizelve). Ezutan elmenypark. Hat uristen en ennyit sosem masztam meg. Volt egy bringas resz, ahol konkretan annyira feltem, hogy majdnem sirtam is. De megcsinaltam!! Nagyon sok helyen masztam at es rettento buszke voltam magamra, hogy megcsinaltam. Az erom ott fogyott el, hogy becsiptem a karomat es az fajt. Ott feladtam, es Bokinak kellett athuznia a masik oldalra.
Aztan felultunk az orias hintara, szerintrm Sopronban is hallottak ahogy sikoltok. Brutalis mennyisegu feszultseg es adrenalin jott elo belolem.
Hazatekertunk, pihentunk, ettunk, aztattuk magunkat. A sefbacsi kulon nagyon szimpi volt nekem.
Szombat este sem kellett altatni, reggel megint a trambulinozo gyerekere keltunk. Reggeliztunk, csomagoltam szendot, aztan kijelentkeztunk es mentunk Bukfurdore.
Sokat csuszdaztunk, es annyira kimerultem abban, hogy elvezem a vizet, hogy nyugosse is valtam. Hatfele csuszdan mentunk osszesen(tobb nemvolt) es mivel eloszezon van, meg kanikula se volt, igy sorbaallni se kellett.
Otthon aztan bekentuk magunkat napozas utani kremmel, mert jol leegtunk.

Ha hazaertem, kiegeszitem a bejegyzest kepekkel is.:))

Nagyon-nagyon jo volt.

Nincsenek megjegyzések: