2017. február 12., vasárnap

Farsang

Azt hiszem ez volt az eddig farsang szervezéseim közül a leggordulekenyebb.
Kincso szerint ez azert van,mert mind magunk vallaltuk a feladatunkat es nem valaki mas eroszakolta rank.
Az alaptema sikert aratott, a helyszin szerintem jol bevalt, vegre elfertunk peldaul tancolni.
Nagyon kivancsi vagyok, a tobbiek,akik nem szerveztek,hogy ereztek magukat.
Lesznek majd kepek,ha megkapom Krisztiantol,aki komplett fotos felszerelest hozott, meg valahogy meghalalom ezt neki.

En baromira izgultam vegig. Izgultam,hogy ne legyen gebasz a helyszinnel,megis csak itt dolgozom, a barataim jol erezzek magukat, Boki jol erezze magat.

Nem tudom,hogy a kb.2 oras idokozokkel megivott milli jegeskave tette vagy valami mas miatt, de a buli kezdetekor iszonyatosan rosszul lettem. Remegtem, szedultem,hanyingerem volt es alig kaptam levegot. Igy a buli nagy reszeben csak ultem a szeken es neztem a tancolokat.
Meg hat Dodie es mogyi is hazamentek ekkorra es a zenei kinalat sem teljesen az en izlesem volt. De jo volt nezni a tobbieket,ahogy ugralnak, lufikat durrogtatnak, jol erzik magukat.

Aztan valahol vicces volt hajnali 3-kor felmosni es felseperni a az aulat es a folyosot.

Meg FeherVikivel a kepeket felrakni, aztan Alewvel folytatni a felrakast.

Ilyenkor kicsit otthon erzem magam. Es otthon is voltam, a barataimmal a kedvesemmel a munkahelyemen,ahol szeretek lenni.

Ami nem volt vicces az az,hogy reggel f10tol majdnem egyig, nem szaradt meg a hajam. Meg hogy elkezdett fajni a terdem. Meg a rosszullet.

De egyebkent azt hiszem nagyon kiraly farsangot hoztunk ossze. Es ha valaki,akar csak masfel eve azt mondja,hogy en pillangoval fogok foszervezni, hat biztos nem hiszem el neki.

2 megjegyzés:

Thilanna írta...

én egyébként csak azt a részét mondtam, hogy "mindenki olyan részfeladatot csinált, ami érdekelte/amit ő választott", a "kényszerítés" részt Te tetted hozzá :D persze nagyjából kiegészíti egymást a két állítás :))

de jó hangulatú szervezés volt, az biztos :)

Névtelen írta...

Talán hasznos, hogy a nemszervezőktől is csupa jót hallottam. Még a végén sajnálni fogom, hogy nem mentem el :)