2017. február 7., kedd

Ajtó

Írtam egy figurának,megadva a méreteket is,hogy mekkora ajtót keresünk. Erre visszaír, hogy az ajánlata a 100x210-es ajtóra..
Ember!! Ha lehetne 100-as ajtónk,már megvettük volna a praktikerben..
Nagyon a faszom tele van azzal,hogy kishazánkban semmi se megy egyszerűen. Ez sem. Az otthondepo is folyamatosan szopat minket. Kitalálta a csóka,aki az ügyintézőnk,hogy hát leküldik a cuccot Debrecenbe és majd onnan hozza a posta... Mi a tököm???? Minek küldi le Budapestről, Debrecenbe??
Csodás homár poszt lesz ebből. Mondtam Bokinak,hogy meg a vásárlók könyve. Hát de ö mem akar kiszúrni a sráccal. Engem meg nem érdekel a srác, ha én így végzem a munkám, a minimum egy fegyelmi. Talán be kellett volna mennem masfél hete,amikor akartam, és üvöltözni kicsit.

Ha túl leszünk ezen, akkor meg jön az ablak téma. Nagyon utána fogok járni,hogy kivel csináltassuk,mert ezt még egyszer tuti nem játszuk el.

Nincsenek megjegyzések: