2017. február 19., vasárnap

Melegítőtasak

Iszonyatosan nehéz hétem vagyunk túl. Az előző hétvégén senki sem pihent, farsang,apaszülinap. A héten meg egy reggelt kivéve hatkor keltem mindig. Nagyon elfáradtam. Iskolai rendezvények is voltak, meg baráti beszélgetések.
Szombaton elmentünk Robinak ajándékot vadászni és én utána konkrétan alvásba ájultam, este meg buli volt. Az mondjuk jól sikerült, de haza kellett jönni,mert egy merő fájdalom lettem. Boki is fáradt már.
És ma semmit de semmit nem csináltunk, csak feküdtünk az ágyban és sorozatot néztünk, meg ettünk, meg raktam a hasamra melegítő tasakot, mert a térdemre vett jégtasakot melegíteni is lehet, és csak léteztünk és jó volt így.

És ma nagyon szeretve éreztem magam és tudtam adni is az én szeretetemből és ez jó.:)

Nincsenek megjegyzések: