2017. február 21., kedd

ristrutturazione della casa

Azt hiszem NAGYON sokat fogok én még írni erről, most a fürdőszoba témáról...
Kicsit nagyon-nagyon-nagyon szeretném már a hátam mögött tudni.
Ma kijött egy szakibácsi megszakérteni a dolgokat, és a legjobb az volt, amikor azt mondta, hogy jaa a földön azért olyan a fal, mert AZ TARTJA A TÖBBI RÉSZÉT A FALNAK!!
Mi?? Jézusom anyám, mik fognak még előkerülni (és egyébként logikus, simán el tudom képzelni, hogy az tényleg azért van ott). Már előre félek, mi lesz, amikor felszedjük/leszedjük a mindent, és még nem vettünk amúgy festéket a plafonhoz meg azokhoz a részekhez, ahol nem lesz csempe (mert totál kiment a fejemből), pedig kelleni fog oda valami, mert hát jelenleg is ooocsmááány.
Viszont a bácsi hozzáértőnek tűnik, hétvégéig küld árajánlatot is. Közben filozom azon, hogy írjak-e a másik figurának, akit Boki valamelyik ismerőse ajánlott.
Aztán ha egyszer kész lesz ez, akkor elkezdhetünk a nyílászárókkal foglalkozni, ami megint nem lesz fáklyásmenet. Most kaptam egy jó ötletet az erkélyre, hogy az egyik ablak tolóablak legyen és voila már is ki lehet majd nyitni. Én díjaznám. De biztosan baromi drága, és hát nem, nem vagyunk és nem is leszünk gazdagok. Már most látom, hogy nekem idén egyetlen egy dologra szabad majd csak költeni, és az Anyu ajándéka (meg esetleg a tatai fesztivál mogyival, azt azért nem szeretném kihagyni) de ezen kívül így SEMMIRE, mert egyszerűen erre most szükségünk van, és igaz, hogy én alig keresek valami kis pénzt, de kb. abból fogunk enni. Jó lenne már együtt lakni, mert akkor könnyebb a kajával is tervezni. Szóval nem fogok újra edzésre járni, inkább itthon tornázom meg elkezdek bringával járni ahova csak lehet, meg többször is beállok a gyerekekkel játszani tesiórán (kivéve ha partizánozunk, ahhoz kellek, mint bíró).
Egy csomó minden jár a fejemben a lakással kapcsolatban.  Szeretném, ha gyönyörű otthon lehetne belőle. Olyan, ahova az ember szívesen jön haza, amit szívesen tart tisztán és rendben, ahova szívesen fogad vendégeket. Ahova érdemes szép kiegészítőket venni, csinálni, (függöny, istenem olyan szép függönyöket szeretnék... meg szép ágytakarót, amit én varrok, meg ilyen kis bizbaszokat, amiket amúgy nem látsz, de hozzáadnak az egészhez, meg a fotófalat, na azt nagyon szeretném már megcsinálni és a TÉRKÉPET!!!) ahol olyan jó érzés lenni. Aquincum sosem volt szép, de ott mindig jó volt lenni. Szerettek hozzánk jönni a barátaink és én azt szeretném, hogyha a mi otthonunkkal is így lenne. Hogy az én barátaim, Boki barátai, a közös barátaink, a majdani gyerekeink barátai is szívesen jöjjenek ide.
De egyelőre én is csak azért szeretek itthon lenni, mert itt vannak a cuccaim. Itt a gépem, a könyveim és kiismerem magam a  konyhámban. Szeretném  ha a lakáson látszana mind a kettőnk stílusa, ha tényleg a MI otthonunk lenne és ez nem csak abban nyilvánulna meg, hogy itt vannak a cuccaink.

Most még a kék szobában van a fele csempe, a mosdó, a szekrény hozzá, a tükrös szekrény, a nagyszobában pedig a kád és a másik fele csempe... Bár vicces így, majd csinálok is róla képet, azért jó lenne már engedni egy nagy kád forró vizet, habfürdőt tenni  bele és nyugiban, csendben olvasni a kádban.

Nincsenek megjegyzések: