2017. május 25., csütörtök

Il mio nuovo telefono

Szóval az úgy volt hogy a vilagoskek telefonszolgaltotnal van szamom 13 eves korom ota. Feltoltokartyas voltam mindig. Most kellett menni adategyeztetni es en ugy dontottem hogy eleg nagykislany vagyok mar ahhoz hogy elofizetos legyek es hat uj telefon se artana,mert a huawei kezdi kilehelni a lelket. Ugyhogy rairtam a Dodiera,hogyha tud,akkor segitsen mar telefont valasztani.
Igy tegnap bementem a mamutban a boltba, egy nagyon kedves ugyintezovel nyelbe utottuk az uzletet es hazafele mar a Sony E5ot nyomkodtam. Baromi fura hogy nincs fizikai gombja es szokom a billentyűzetet ugyhogy most joval lassabban es tobb hibaval gepelek, de majd belejovok.
Es ma veszek hozza tokot es nyomtatok valami szinezot a hatuljahoz.:)

Nincsenek megjegyzések: