2017. május 26., péntek

Nem értem

Voltam mar eletem soran nagyon melyen. Az egyik a 2004-2005-os tel volt, a masik a 2012-2013-as tel.
De soha, egyetlen percig sem gondoltam arra,hogy megolnem magam. Mert ha eszembeis jutott,rogton bevillant,hogy mennyi embernek okoznek ezzel fajdalmat es nem lehetek ennyire onzo.
Amikor egy ismerosom elveszti az eletbe vetett hitet, es olyanokat mond,hogy"ha meghalnek nem hianyoznek senkinek, ugysem szamitok,minek is elek, nincs ram szuksege a vilagnak stb..." akkor en tenyleg probalom megerteni, probalok rajonni,hogy lehetne neki segiteni. De nem tudom. En csak meghallgatni tudok, es neha legszivesebben orditanek a masikkal,hogy te idiota, te egeszseges vagy,minden testreszed megvan,tudsz jarni, latsz olvasni,hallod a zenet, megis mi a jo isten van veled? Mindened adott ahhoz,hogy jobb legyen, es te meg itt suppogsz a trutyiban? Hat kellj mar fel! Hat masok sokkal nagyobb gondok ellenere is ELNEK es elni akarnak. Van aki nem hall vagy nem lat vagy agyhoz kotott vagy beteg a gyereke vagy apolasra szorulo csaladtagja van vagyBARMI es megsem adja fel! Te meg itt sirankozol,hogy de szar neked.
De aztan nem teszem, mert azt hiszem nem tennek jot vele.
Talan azert sem,mert bennem genetikailag van egy elni akaras,hogy nem adom fel sosem. Hogy megyek elore,akkor is ha a vilag eppen szar.
Mert tudom,hogy dolgom van, okkal vagyok itt es majd akkor megyek el,amikor itt az ideje es ezt az idot nem en valasztom meg.

Nincsenek megjegyzések: