2017. május 18., csütörtök

Minosites

Nem irnam le reszletesen mi volt, elmeselem annak,akit erdekel.
En nem vagyok elegedett magammal. Hulye voltam es olyan hibakat kovettem el,amik nem jellemzoek ram.
Annyira elfaradtam a vegere lelkileg es agyilag,mint amikor 3 ora alvassal toltuk le az Uranias Lepet es elbogtem magam attol,hogy Kincso ram kiabalt,es csak folytak es folytak a konnyeim.
Most nem bogtem,de kozel alltam hozza.
Aztan fagyiztunk es a Janka megolelgetett es ettol jobb lett.
Es Bokinak is nehez napja volt.
En annyira faradt voltam,hogy nem emlekszem hogy aludtam el,de azt hiszem a mellkasan fekve. Soha,senkinek nem kivanom azt,ami nalunk volt tegnap.
A gyerekek is szenvedtek es en is es mindenki.
Nem volt jo.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Huh... Még komolyabban szorítok Neked!