2017. október 8., vasárnap

Fokozatosan

Na, hat csak igazam lett,hogy valami nem kerek a vilaggal. Az inzulin terheles kihozta,hogy a határon mozgok az IR felé. Juhu.... A dietetikus elmondta mit lehet mit nem mit hogyan. Ezutan kb.ugy bolyongtam a westendben, mint valami holdkoros.
De a fuszereknel,amiket az azsiaban vettem,mar visszaraktam a cukrot tartalmazokat. Ma reggel mar nem vettem a jegeskavem melle turo rudit...
Lassan fogok en atallni erre az egeszre. Amennyire tudom tartom majd,de 100%ig nem fog menni,mert a Gm dieta miatt nem igazan lehet. Lassu felszivodasu szenhidrat kell,ami hat ebben a dietaban nem sok van. De azert igyekszem majd olyan tesztakat venni, meg ha elfogytak a cukros cuccok otthon,nem veszek ujat.
De nem fogok rakenyszeriteni senkit,hogy erre IS figyeljen (bar ha gm-ir kekszeket hoztok nekem,ha adni akartok valamit,akkor orulni fogok). Ha nyaralni megyünk akkor nem fogom azt mondani,hogy de meg erre IS figyeljenek. Amennyire csak tudom kiiktatom a cukrot meg a gyors cuccokat az eletembol,de ennyi. Igy is be van korlatozva az eletem nem is kicsit. Es persze tobb mozgás, sok zöldség,gyumolcs (banan es szolo nem).
Aztan majd meglatjuk.
De ebben a hónapban meg a milli jegeskave is jatszik. Aztan novembertol nem.

Nincsenek megjegyzések: