2017. október 8., vasárnap

Mert..

Azon gondolkodom vajon hova kellene cikket/levelet irni,ahol a nődokik elolvashatják és esetleg figyelnek is rá.
Az elmúlt egy évben 3 különböző orvosnál jártam és mind a három közölte,hogy hát szülni kéne,mert benne vagyok a korban. Az első konkrétan azt mondta,hogy azért pusztulok bele a menstruációs fájdalmakba egy éve,mert így jelez a szervezet... A másik hogy attól majd helyre jönnek a dolgaim belül és nem fog fájni. A harmadik meg egy 95ezer forintos vakcina kezelést ajánlott,ami majd rendbe hoz és mellesleg a teherbe esést is megkönnyíti,mert hát benne vagyok a korban...
Az utolsónál amúgy lazán elkezdtem magyarázkodni, hogy ha 2,5 éves párkapcsolatom van, miért is nem vágtunk még bele,aztán rájöttem,hogy tkp.semmi köze hozzá.

Annyira írnék valami cikket,hogy kedves nődokik,tisztában vagyunk azzal,hogy 30 felett már nehezebb,de épp eleget baszogat minket a média a társadalom,hogy szarul érezzük magunkat,nem kell még a ti "rosszallásotok" is...

Mert a gyerekvállalás két emberes dolog. Hiába akarnék én nagyon,ha a másik nem. Felesleges feszkó lenne.

Igen szeretnék, igen Bokitól Bokival. De nem most, nem.így ahogy most vagyunk, mert momentán egy bölcsőt nem.tudnánk hova tenni...

És ilyenkor dühös leszek és szomorú,mert azok a nők jutnak eszembe,akik nagyon is szeretnének de mondjuk nem.olyan a párjuk vagy az élethelyzetük. A nődokinál eleve kiszolgáltatott helyzetben vagyunk... És még ez is...nem.jo..

1 megjegyzés:

dorw írta...

Nekem a szülés előtt soha nem fájt. Utána az első 1 évben kb félig belehaltam, annyira fájt. Most már jobb, de van, hogy éjjel felébredek, és betolom az ágy mellé készített nospa+algofles kombót. :/

Szóval ez a ígyjelezaszervezet szerintem egy bullshit duma arra, hogy fogalmuk sincs, hogy ilyenkor mitől fáj, ha egyébként minden rendben.