2017. október 3., kedd

Outlander

Annyit ajanlgattak a sorozatot(tudom Tunde olvassam is el)hogy elkezdtem nezni.
Az elso 2-3 resz igazából inkabb idegesitett,mint tetszetr volna.Claire karaktere szerintem,ahogy Dougal mondja neki, okos, de nem bolcs. Aztan persze sokat változik. Jamieben az tetszik nagyon,hogy mennyire buszke es kozben megis mennyire emberi es gyenged. Majdnem kizartnak tartom egy ilyen ferfi letezeset a 18.szazadban,de hat ez mese.
Es a skot akcentusu angol... Hat be kell valljam egeszen tetszik. Van benne valami dallam,ami a brit es foleg az amerikai angolbol hianyzik.
Egyebkent Murtagh nagy kedvencem es nekem Dougal is szimpi,mert az o tettei logikusak es tisztak. Tudni lehet mit miert tesz. Nem kertel, nem hazudik(nagyon).
A francia szálban Hildegard anya es Raymond voltak,akik belopták magukat a szivembe,de ket olyan szinesz jatsza oket,akik amugy is lieblingjeim,pedig a francia szinjatszasert nem vagyok oda.
Akinek pedit abszolut dijat osztanek az Randall. Ahogy Felagund mondta, Ramsey Bolton kismiska hozza kepest. Ramsey siman csak őrült. De Randall. Jezus anyam. Az első évad utolsó részeiért,amik a börtönben jatszodnak, nem is tudom. En ennyire kegyetlenul abrazolni valamit, hogy komolyan elkeztem orulni, hogy egyedul nezem a sorozatot es nem Bokival... Nomeg,hogy ez a sorozat nem feltétlenül a bkvn nezos tema(igen a telefonomon van és azon nezem)...

Tetszik a sorozat. Nem egy Poldark, de a hangulatot nagyon hozza. Persze utana neztem az 1740-es eveknek is. Hat nem lehetett egyszeru akkor elni. A jakobinusokról eleg keveset talaltam egyelore,de majd kutatok meg egy kicsit.

Ami fura az az,hogy miert epp ebbe a korba,miert epp pont akkora utazik vissza a csaj.

Mondjuk en nagyon nem szivesen utaznek vissza az 1740-es evekbeli Magyarorszagra. Akkor mar inkabb a kiegyezes utani idokbe,ha muszaj.

4 megjegyzés:

Elf írta...

Randall iszonyatos. Nem is tudom akarom e latni :-\

David írta...

A jakobinusokról elég sok van az interneten, de akikre te gondolsz, azok a jakobiták ;)

Egyébként róluk is... :)

David írta...

Egyébként szintén #teamdougal

Csillagvirág írta...

Sorry, igazad van! A magyar felirat írja félre.:)
Egyébként most a harmadik évad elejét gyűröm, hát... Nem tudom kinek a hisztije szarabb, Clarie vagy Jamie.:)