2017. november 9., csütörtök

Placebohatas?

Tegnap megjott a kollegam,erre en huztam meg a hatam,mert felemeltem egy gyereket,aki nem tudott labra allni.
De most nem is errol akartam.irni,hanem a rozsaszin tearol meg a landzsasutifu cukorrol.

Mert hát ugye beteg vagyok,kohogok. Valamikor regen a hazidokim azt mondta,landzas utifu szirupot kell inni. Na azt mar.nem.kapni,de van cukorka hurra. Elszopogatok kettot-harmat es tadamm,sokkal kevesbe köhögok.hogy ez a cukor hatasa-e tenyleg vagy a tudat,hogy ez segithet,att nem tudom.

A masik,hogy mint minden nonek nekem.is vannak mindenfele noi bajaim. Felfazom,fajok,visszatero gyulladas stb. A dokik basznak ezen igazan segiteni, pedig a multkor mar majdnem sirva kertem a nődokit,hogy adjon valami olyat,ami ezt megoldja,mert nem.normalis dolog 31 evesen allando fajdalommal elni.
Aztan keresgeltem a neten,hogy milyen teakat ajanlanak, mer anyu egyszer meselte,hogy egy baratnojevel.kozoltek,hogy oruljon a ket szep gyerekenek,tobb nem lesz, mert ciszta meg fertozes... A csaj elkezdett cifkafark teat inni es fel evvel.kesobb terhes volt a harmadik,harom evvel kesobb a negyedik gyerekevel.
Ugyhogy rakerestem,hogy nekem milyen tea kell es a DMnek van egy noi teaja,ami rozsaszin dobozos. Ket hete iszom minden este egy kanal.mezzel es mar jobb. Valamikor tavaly ilyentajt ittam egy hónapig es akkor is jobb volt minden. Nem csodaszer,de segít. Persze itt is lehet,hogy csak az van,hogy hiszek benne,de amilyen borzalmas ize van,nem hiszem,hogy csak placebo.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Állítólag a placebo annál jobban hat, minél pocsékabb az íze ;)

Jobbulást, drukkolok Neked!