2017. november 19., vasárnap

Téli depi 1.

Uuuuutálom,amikor nem süt a nap,pms van, hideg van, minden faj, nyuzott es hisztis vagyok es semmi se jo.
Most a fulem is faj, de nem jo fekudni,nem jo semmisenem.
Ha megerkezik a kanapenk,ezek a napok lesznek, amikor bekoltozom a kanapera egy nagy kanna teával es ki se maszom onnan csak pisilni.
Ilyenkor nem szeretem magam, es csodalom,hogy Boki el bir viselni,mert en magamat nehezen. Mindenkibe belekotnek,veszekednek, es mint a kisgyerek csapkodnek es hisztiznek(és közben rohadtul faj a jobb petefeszkem...)
Es habfurdom sincs.
Es csokit se lenne szabad enni.
Pláne nem inni.
Es elfogytak az angol sorozataim is,pedig most olyan szívesen neznek egy kis Victoriat... Az Outlander baromira ellaposodott, es Kata meselt rola,hogy mi lesz a tovabbiakban (mert megkertem) es valsz.ezt a sorozatot is csak becsületbol fogom vegig nezni,mint peldaul a Once Upon a Timet,amit mar szinkronnal hallgatok mosogatas kozben vagy a Grimmet,amit szinetn szinkronnal tolok,mert annyira lenyegtelen,hogy mi tortenik benne.

Es nem tudom meg kinek mit adok karacsonyra.... A barataimnak vannak tippjeim(kesziteni fogok nekik finomakat). De a csaladomnal nincs otletem. Talan ott is sutni fogok valami sutit. Ocsemeknel peldaul az egszerubb.
Apu ajandekat meg kell rendelnem, anyuet ki kell talalnom,vagy találnunk a tesoimmal. A nagyinak is kell valami. Bokiera meg otletem sincs. Pedig valami olyat szeretnek,aminek orul. Bar nagyon gondolkodom a valhallas karacsonyi pulcsin,mert az vicces.
Jojjon meg a decemberi fizu... Elkoltom jol.

Nincsenek megjegyzések: