2017. november 5., vasárnap

Nem hat meg

Hetfon ket kolykomet eltiltottam egy jatektol,mert engedely,szolas es minden nelkul jatszottak fent. Tudjak jol,ha szolnak,az esetek 90%-ban megengedem,hogy fent maradjanak. De nem szoltak. Tegnap a kettobol az egyiket a babzsak dobalastol is eltiltottam,mert haromszor szoltam,hogy ne a teremben,hanem odakint dobaljon.

Eljött a delutan, jottek nekem konyorogni,hogy de engedjem jatszani, ne legyek mar ilyen,leci-leci-leci.
Nem engedtem. Sot kozoltem,hogyha meglatom,hogy jatszik az adott jatekkal,akkor az egy hetbol,ket het lesz.
Ha szemmel olni lehetne,halott lennek.

Nagyon nehez sokszor az,hogy ne engedjek az ilyen konyorgesnek,de tudom,hogyha engedek,akkor hosszabb tavon nekem lesz nehezebb. Masodik eve vagyunk egyutt,pontosan tudjak a szabalyokat, keves van,de azt kokemenyen tartom.

Raadasul most beteg vagyok. Vasarnap kezdodott egy kis takonykorral, tegnap mar kohogtem es elment a hangom. A torkom nem faj,de minden lelegzetvetelt erzek. Es kozben helyettesitek is. Jol jellemzi a helyzetet,hogy otthon hagytam a konyvemet, a szamlakat...delutan fordulhatok szamlat fizetni.

Kozben ugy nez ki talaltunk olyan kanapet,ami mindkettőnknek tetszik,magyar termek es igazabol olyanra csinaljak,amilyenre.mi akarjuk. Olyan harom hete ezzel szenvedunk.

Elkepsztoen faradt vagyok, tegnap este,miutan megfoztem egy gyors nagyon csipos vacsit, és hajat mostam, csak fekudtem az agyban es kikelni se volt erom. Csoda,hogy nem vagyok meg lazas,bar en tegnao mar annak ereztem magam.
Nem szeretem,amikor ez van. Nyomi/beteg vagyok.:(

Nincsenek megjegyzések: