2019. június 5., szerda

Iskolai bàntalmazás

Minden gyerek vàrja,hogy iskolàba menjen. Új gyerekek,új közösség.
Nem emlékszem az első osztàlyomra,nem emlékszem,hogy bàntottak volna,mert volt baràtom. A tanítónénim gyökér volt,el is jöttünk a suliból.
Màsodikban màr nehezebb volt. Én voltam az új làny. Persze sokakat ismertem a telepről,ez nem tette könnyebbé a dolgot. De azért voltak baràtaim, csak nem sok. Újabb idióta pedagógus, iskolavàltàs. Itt jó volt nekem. Jó volt az osztàly. Összetartó,de befogadó, szerettek itt és én is szerettem itt.
Aztàn megbuktam és bekerültem a b-sekjözé, a maradék osztàlyàba. És itt màr bàntottak. Eleve bukott voltam. A többiek meg butàk. Màrmint, tényleg butàk voltak. Koràbban megúsztam a Kàllayakat, itt volt belőlük egy, aki àllandóan ütött, a többiek meg kussoltak, hogy ne őket üsse.
A következő évben összevontak a màsik két osztàllyal a c vel meg az a val. Megint A-s lettem. De nem lett jobb. Itt sem voltunk odàig egymàsért, itt is ment a folyamatos cseszegetés.
Közben megismertem a HPCseket és ez sokat adott nekem. Voltak baràtaim, akik miatt érdemes volt túlélni, akkor amikor a fiúk, akikkel baràtkoztam,nem voltak bent.

Aztàn középiskolàba mentem, és azt gondoltam,hogy jó lesz! Reménykedtem,új baràtok, ismerősök stb.

Ha nem lett volna az mtt, én nem tudom hogy küzdöm végig. Mert mindenért utàltak. A ruhàim miatt,mert tanulni akartam, mert olvastam, mert soha nem jártam diszkóban, nem pasiztam, nem füveztem, mert kérdéseket tettem fel... Tényleg,mindenért utàltak. De azért ha töridoga volt, tőlem kérdezték az évszàmokat(én meg szemét voltam egy idő utàn és rosszakat mondtam), a hàzit rólam màsoltàk... Egészen addig fajultak a dolgok,ameddig egyszer elkezdtek óràn mindenfélét dobàlni a hajamba. Biosz óra volt. Azért emlékszem rà,mert szegény Bélabàcsi annyira megdöbbent,hogy percekig nem bírt szólni. Mert elegem lett. Felpattantam az asztalomtól és elkezdtem üvölteni,hogy mi az istent àrtottam én,hagyjanak màr békén, és elrohantam.
Amikor meg akartak verni,mert szerintük elterjesztettem,hogy valaki terhes, a tanàrok kísérgettek a metróig, hogy ne bànthassanak.

Nekem szerencsém volt,nem volt még cyberbulling, ha kiléptem a suli kapujàn, akkor ott voltak a baràtaim.
És a mostani gyerekeknek?

Nincsenek megjegyzések: