2019. június 7., péntek

Mitől függ az élethez való hozzààllàsun

Persze tudom, rengeteg mindentől. De vajon mitől függ az,hogy egy ember pozitív vagy negatív beállítottságú?
Vegyünk egy szitut,ami nem olyan vészes, bàrmikor bàrkivel előfordulhat. Beàzik a lakàsa.
Én ebben azt làtom,hogy basszus beàzott, de úgyis festeni kellene. Meg érdekes ez a minta itt.
A negatív meg azt làtja,hogy beàzott, de sokba fog kerülni, ronda..

Mellesleg alapból én nem tartom magam pozitív embernek, csak minden szarból igyekszem kihozni a legjobbat. Igyekszem meglàtni a szépet, a jót,akkor is, ha minden szar.

De amikor ezt megprobalom valaki olyannak magyaràzni, aki negatív, az olyan mintha egy vaknak próbàlnàd a színeket.

De vajon ez vàltozhat? Lehet valaki negativbol pozitív? (Mert visszafele tudom,hogy lehet).

1 megjegyzés:

napraforgoo írta...

Változhat. En szerintem inkabb negativ voltam, es nagyon sokat tanultam pozitiv atkeretezest gyakorolni az utobbi időben. Ha van az ember mellett valaki aki pozitiv, es ez nem irritalja hanem inspiralja, akkor lehet. Hosszú hosszu evek alatt.