2013. június 9., vasárnap

MTT

Talaltam a telefonomra appot hogy tudjak onnan is blogolni. A gepem teljesen KO es sosem tudpm mikor kerulok gephez,ihlet viszont van. Elnezest az ekezet nelkulosegert de ugy lassabban haladok. Szoval az mttrol akartam irni valamit. Mar kint is foglalkoztatott,miutan visszamentem, hogy mi az,ami zavar. Mi valtozozott? Aztan az utobbi idoben sokat beszelgettem errol nehany baratommal es sikerult megfogalmazni. Az mtt,szamomra,elvesztette az artatlansagat. Azok az emberek akik a csodat tudtak benne megalkotni, akik szenvedellyel csinaltak, akik soha nem hoztak fel hogy szabadidmben dolgozom rajta,akik onekent es dalolva tenyleg eletuket es veruket adtak az mttert, szepen lassan elmentek vagy elmenoben vannak. Ez persze az elet rendje, a baj csak az hogy olyanok jonnek utanunk akiknek ez mar negyedannyira sem fontos, csak egy plusz adalek az elutekben. Meg persze fel is nottunk, mi 2003-2004-ben csatlakozottak es masfele ment az eletunk. De regen valahogy nem beszeltunk olyan temakrol hogy ki kivel mikor kufircolt ( nem volt erdekes es azt gondolom most sem az, ez mindenkinek a maganugye kene legyen csak vannak akik nem igy kezelik), nem beszeltunk olyan maganeleti dolgokrol amik tenyleg privat tema csak a legszukebb barati korben. Korabban sose ereztem az mttvel kapcsolatban azt hogy nem akarok elmenni egy talalkozora mert mindegyiken ott akartam lenni. Most azt figyelem kik mennek el es ha sok az olyan akit nem kedvelek vagy nincs a listan legalabb egy baratom, akkor nem megyek, akkor van fontosabb dolgom is. Persze en is rettento sokat valtoztam, de amikor olyantok hallom hogy lehet hogy nem jon taborba mert fel hogy csalodni fog es legalabb az illuzio maradjon meg neki h az mtt meg kepes sajat maga szamara is varazsolni, akirol tudom,hogy az mtt a legfontosabb dolog a szamara, na az mar igazan szivbe markolo elmeny.  Ettol meg szeretem az MTT-t es fontos nekem es szeretek erte dolgozni, a szabad idombol,onkent,ingyen. Csak mar nem magamnak epitem a Megyet, hanem masoknak.

7 megjegyzés:

Elf írta...

képzeld, erről beszéltem Adimnak
hogy van nekem egy másik társaságom egy éve
és hogy mennyire más a kettő
az MTT szívszerelem, de már el tudom képzelni nélküle az életem
és hogy nagyon vegyes a társaság
és hogy most már kiválasztódott az a pár ember, aki akkor is kell, ha nem MTT
a Fable csoportban kb egykorúak vagyunk
és egészen más az élet ott
kell ez is és az is
de már nem csak EGY mind felett

Csillagvirág írta...

Én nem egészen erre gondolok itt, mert nekem speciel nincsen másik társaság. De igen ez is belejátszik sokaknál.
Hogy lesz egy másik valami, ami fontosabb.
Csak az ártatlanság elvesztését nem erre értem. Nagyon érdekes volt, mert Ádámék esküvőjén, a lagzin éreztem azt, hogy igen ez AZ az MTT, akiknél életemet és véremet, amikor énekeltünk nekik, de egyébként nem érzem így.

Elf írta...

nem lett fontosabb a másik, hanem van másik... tehát nem csak az mtt tölti ki a napjaimat (nem mindegy)

Csillagvirág írta...

Nem, még csak nem is erre gondolok.
Nekem ugyanis nincsen más mellette, ami kitölthetné, egyszerűen, néhány kivételtől eltekintve, nem érzem azt, hogy az MTT lenne az otthonom, mert már nem az a meleg fészek ami volt.
Korábban is voltak pletykák, de nem volt áskálódás, nem volt rosszindulat és korábban nem néztem, hogy kik mennek el egy találkozókra, vagy kik nem, mert mindegy volt, hogy ki van ott, tudtam, hogy jól fogom magam érezni.
Most figyelem, hogy kik lesznek ott és ha a többség nem a barátom, akkor nem megyek el.

Már nem bízom az új emberekben az mttben, mert azok az újak (2-3 évvel ezelőtt jöttekről van szó), akikben megbíztam, bebizonyították, hogy nem érdemes (s nem csak 1-2 személyről beszélek), mert most már olyanok is bekerülhettek az mttbe akik képmutatóak, esetleg hazudnak is. Ez korábban nem volt így (és most is tudok olyanról, aki egészen friss és mégis ilyen...) Akiknek nem fontosak azok az értékek, amiket mi Tolkieni értékeknek nevezünk.
Vagy nem derült ki ennyire nyilvánvalóan, nem tudom.
De én elvesztettem a hitemet.
Csinálom, mert vannak még, akikért érdemes, de egyre kevesebben, és ez valahol elszomorító.

Elf írta...

:(

Thilanna írta...

hát nem tudom, abban egyetértek, hogy most nyíltabb lett a pletyka meg a rosszindulat, de én attól tartok hogy anno is az volt, csak fiatalabbak voltunk és nem jutott el hozzánk (max utólag). :(

Csillagvirág írta...

Kincső: Nem tudom, én régen is elég sok mindent tudtam, de rosszindulat az nagyon ritkán fordult elő. Ritka volt, hogy kárörvendve pletykáljunk valakiről, (igen velem is megesik) és azt hiszem ez nem jó.

A táborban is jutottak el hozzám olyan pletykák, amikről tudom, hogy nem igaz, és nagyon mocsok dolognak tartom, hogy ilyesmiket találnak ki emberek...