2013. június 29., szombat

insomnia

Ma egesz nap zombi voltam es nyomott. Ugy ereztem magam mintha nem lenne a vilag resze. Hihetetlen igenyem volt egy olelesre ami hosszu es megall kozben a vilag. Faradtnak ereztem magam es nyugosnek es kicsinek. Talan megis kellett volna ma tekerni, mert hazafele viszont jo volt suhanni a fak alatt. Ettol meg kellemes nap volt, neztunk Dodiekkal filmet, Thereonnal karaktert alkottunk, szoval azert egesz jol elvoltam ma. Csak nyominak ereztem magam.Most meg nem tudok aludni. Meselhetnekem van es beszelgethetnekem. Amikor ott a fejedben a tortenet es nem akar kijonni. Pedig mar majdnem keszen van. Kicsit irigylem azokat, akik tudnak irni. En nem tudok. Vagyis de, parbeszedeket. Azokban azt hiszem egesz jo vagyok. Meg hangulatokat.   Aztan tegnap arra is rajottem, miert zavar engem Tauriel karaktere, azon kivul hogy minden fiu ra van kattava. Tolkien keves nevvel ellatott noi karakterrol ir a nepszerubb muveiben. De azok a nok mindig erosek, kulonlegesek, valami olyan tulajdonsag halmaznak vannak a birtokaban, amiert szeretni es becsulni lehet oket. Tauriel karaktere ezt kissebbiti. Sulytalanabba teszi oket, ami szerintem nem jo. Nem azert mert benne sincsen a konyvben, ez csak egy szelete a dolognak, hanen mert azt gondolom nem veletlenek azok a nok akiknek neve is van Tolkiennel, biztos vagyok benne, hogy szamara fontos holgyek szemelyet orokitette meg bennuk. (Luthienben peldaul a feleseget.) Es akkor PJ meg a stab, azzal a felkialtassal, hogy keves a no, csinal egy tundet es allitolag meg szerelmi szal is lesz. Hat.... o.... Errol egyebkent az is eszembe jutott, hogy en melyik tunde no lennek a harombol, akiket fontosabbnak velek(Galadriel, Arwen,Luthien). Azt hiszem leginkabb Luthien all kozel hozzam. O az egyetlen, aki komoly lepeseket tesz a szerelme erdekeben, meg a sajat eletet is felaldozza, es nem ugy, mint arwen. Na igy a vegere kezdek is almos lenni. Meg var ram egy csata, amit meg kell vivnom az orkok ellen. De szerencsere nem vivok egyedul.Ott vannak velem a barataim. Az ijasz a lovag a tolvaj a harcmuvesz a bard a papok a mindenfele elemental idomitok es a varazslo is.

Nincsenek megjegyzések: