2013. szeptember 30., hétfő

Lappangás

Valami kórság lappang bennem, amit utálok.Amikor még annyira nem vagy szarul, de már gyengének érzed magad, de nem tudsz igazán pihenni sem, és pörögnél, mint a búgócsiga. Ez nemszeretem érzés.

Volt a hétvégén TK, amin meglepően jól éreztem magam. Azt hittem, hogy nem fogom, mert nem szoktam, de most nagyon jó volt. Mindig volt kihez szólni, senki se bántott, senki se kérdezett hülyeségeket, igaz a kerekasztal elmaradt, de helyette nagyon jókat beszélgettünk a többiekkel. Tényleg kikapcsolódtam, tényleg jó volt.
Utána Dodieval meg Mirivel még elmentünk a Szerájba, aztán én Thereonhoz aludni.

Sok ilyen szép, tartalmas szombatot szeretnék, mint a mostani.

Most már hárman lakunk ám!:)

Estel, Miki, meg én:)) (aztán néha négyen, öten vagy hatan leszünk, ki tudja).

Nincsenek megjegyzések: