2014. június 23., hétfő

Kontroll

Napok ota gondolkodom azon, mikor szoktam ketsgebeesni. Aztan rajottem, hogy akkor amikor nem tudom kontroll alatt tartani az eletemet, magamat. Peldaul amikor beteg vagyok, vagy faj valamim es nem tudom miert es el se tudom mulasztani, vagy amikor nem tudom mi fog tortenni velem, vagy amikor gyengenek latnak masok. Szeretek eszemnel lenni es valoszinuleg ez az oka annak is, hogy nem szeretek berugni. Olyankor nem uralom magam es olyan dolgokat mondok vagy teszek, amit kesobb megbanok.Peldaul brutal oszinte leszek. Es mostanaban sok dolgot nem tudok kezben tartani, amik jo resze nem tolem fugg. Ilyen a munkam, a nyelvvizsga dolog, a parkapcsolatom bizonyos reszei ( pl.: az egyutt toltott ido mennyisege) az hogy a barataim hogyan viszonyulnak egymashoz, a penzugyi helyzetem (annyi mindenre kene kolteni, festek, parketta, a konyha, konyvespolc, aprosagok nekem). Kicsit ugy erzem, hogy kapkodok ide-oda es probalok mindent megoldani es mindenutt helyt allni, de nem megy es nagyon szeretnem ha el tudnank menni nyaralni egy kicsit. De ha elengedem a kontrollt, akkor a fejetetejre fog allni minden, mint tavaly, amikor visszamentem Genovaba, es azt soha tobbet nem akarom. Akkor nem voltak terveim, nem volt semmim se, csak az osszeomlott onmagam. Nem mondom most azt, hogy jol vagyok, de nem vagyok rosszul sem. Csak a kontrollt, azt vesztettem el nehany dolog felett.

Nincsenek megjegyzések: