2014. június 10., kedd

La finesettimana

Penteken este atmentem Thereonhoz, es masnap onnan mentunk CORra. Egy elmeny volt harmincsok fokban Taurielben nyomni. A varban mar szarul voltam, a deaknal kozoltem, hogy nincs az a hatalom, hogy meg tovabb menjek. Elmentunk hat Geriekhez mojitozni meg dumcsizni, es nagyon jo volt. Thereont egeszen felszabadultnak lattam es ez azert ritka ha mas emberekkel vagyunk. Vasarnap Esztergomba mentunk a hugomhoz es keszult egy csomo jo kep es ettunk a Bogi csodalatos foztjebol is. Hazafele en elaludtam a buszon es utana meg otthon is aludtam es este is ees masnap is sokat. Iszonyat reg nem aludtam ennyit. Meg neztuk Tronok Harcat is ( a parbajnal becsuktam a szemem) es nagyon szep es jo hetvege volt sok sok nevetessel es beszelgetessel.  :)

Nincsenek megjegyzések: