2014. június 16., hétfő

Rovid hetvege

Nem vagyok oda a rovid hetvegekert, amikor csak egy ejszakat alszom Thereonnal. Olyan pici rovid ido. A mostani hetvege is rovid volt, de legalabb szorakoztato es sokat nevetos. Szeretem hallani, amikor nevet es szeretem, amikor megnevettet. Szombat ejjel hihetetlen jo erzes volt hozza hazaerkezni es masnap ott ebredni mellette. Aztan volt vampire is es hazafele kovettuk a nyilakat es en egeszen sokat mosolyogtam es nevettem, mint regen es ez nagyon jo volt, es vegul is csak reggel tekertem haza es jo volt ez is.  Most olyan kis jo. Es mikozben gyomortukrozesen voltam (faj miatta  torkom) nem ereztem magam egyedul, pedig Thereon nem volt ott,de a tudat, hogy utana felhivom es beszelunk, egy csomo erot adott. Aztan elmentunk mogyival fagyizni, legkozelebb szerintem mar csak a gyerekkel egyutt talalkozunk, es utana vegre piacoltam es itthon is pruntyogtem es olyan kis bekes es nyugodt volt a lelkem, mint mar eleg reg. Jo erzes, hogy nem vagyok egyedul, es jolestek a kedvessegek is masoktol, pedig nem igazan erzem ugy, hogy barmit is tennek erte, hogy kedvesek legyenek velem. Es babazni is jo volt. Es most alszom, mert az is jo.

Nincsenek megjegyzések: