2014. július 11., péntek

Ezert

Tegnap uj helyen voltam szitterkedni. Most ket csaladhoz is jarok igy. Borzaszto faradt voltam Elozo este itt volt az ocsem, meg Thereon es meccset neztunk meg gepet telepitettunk es emiatt nagyon keson mentunk aludni. Masnap melo es olasz es utana a sitting, es egeszen ameddig oda nem ertem en allva is kepes lettem volna elaludni. Aztan megismertem a gyereket, beszelgettem, jatszottam veluk, meset neztunk es kozben nem ereztem azt a faradtsagot. Egeszen addig, ameddig ki nem leptem a lakasbol. Azt hiszem ez a titka a dolognak. Amikor a gyerekekkel vagyok, mindegy hogy a diakjaim vagy mas, nem vagyok faradt nem vagyok nyugos, akkor rajuk figyelek es minden mast felre tudok tenni. Akkor csak ok a fontosak. A csapatvezetesnel is igy van, amikor az adott csapattal dolgoztam mindig felre tudtam tenni a mas dolgokat.Igen meg tavaly is, pedig tavaly nagyon nehez volt. Ha munka van, akkor nem lehetek faradt, almos, nyugos, szomoru. Ez valahol tudatos is, meg nem is. De ez csak akkor igaz ram, ha emberekkel foglalkozom. Minden mas esetben barmi kepes elvonni a figyelmem.

Nincsenek megjegyzések: