2014. július 7., hétfő

Masodszori nekifutas

Masodszor futok neki ennek a blogbejegyzesnek. A tortenet roviden az, hogy egy ismerosom, aki mar-mar a haver kategoriaba tartozott, hosszas vitak utan, ugy dontott torol az ismerosei kozul. Hat lelke rajta, ha szerinte ez a nezetelteresek rendezesenek modja. Viszont allitolag most azt varja,hogy en nyissak fele, hogy kibekuljunk. De hat en nem vesztem ossze senkivel! Aztan a masik izgalmas dolog az uj munka, ami nem izgalmas ellenben baromi sok idom van kozben mast csinalni. Peldaul tanulni az olaszt, mert a nyelvvizsga ismetelten nem sikerult. Nem is lennek ha siman menne... Viszont azt mar most latom, hogy hosszutavon nem lenne nekem valo az irodai melo. Nagyon hamar kezdenek el unatkozni. Aztan a legizgibb dolog, ami a heten tortent, hogy veeegre megvan A GEP!! igen!! szep fekete es mindent tud, amit tudnia kell. Thereon megcsinalja ra nekem a simset meg a skyrimot es wuhuuu bepotolom az elmult par ev jateklemaradasat. Nagyon kis lelkes vagyok. Meg volt szerepjatek, amin nem tudtam ugy reszt venni, ahogy akartam, mert valami glutenost ehettem es kicsit kikeszultem tole, konkretan ataludtam a fel delelottot. Aztan mas azt hiszem most nem volt. Most jo az elet.:))

Nincsenek megjegyzések: